kaan74

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Katrine - 18 augusti 2011 09:41

Första dagen i skolan i dag. Det var mysigt man fick vara med när dom hissa flaggan barnen fick ha ett morgon pass  


Jag var med junior men innan vi gick in så kolla jag josses nya lokaler nja inte själva klassrummet utan vart hon går in och vart hon har sitt skåp, hon var så glad hon fick ett överskåp så nu ska hon ha hänglås ska bli kul höra henne om hennes nygamla klasskompisar hon ska ju gå med omega så nu blir det enhetlig.


Becka kvar sitt gamla klass rum så för henne blir det inte så mycket förändrig mer än nya fröknar.


Åter till junior blev glad se så många föräldrar man känner det skoj 2 av mammorna har ju jag känt ett tag nu dom sitter ju med i föräldrarådet mycket starka, sen är den en gammal klasskompis till mig som har sin där.

Ja sen 2 andra mammor man sett lämna mycket på höjdens dagis.

Sen en som bodde vid min bror hon jobbar ju nära mitt jobb så henne ser man ofta :D

Sen då en som bor på våran gård. 3 st från hans dagis.


jonathan kännde väll några sedan innan någon från fotbollen och sen sitt dagis och från gården. Tror detta kommer bli en toppen klass.

Bra lärare med dom har en som haft montisoribarnen innan ( omega) sen 2 gamla vetaraner Malin som så på hittig och glad för drama mm.

Sen har dom ju Fredrik han tycker jag bra om han kan vara lite hård men han så rättvis alltid lätt att snacka med.

Sen den andra christina nja hon vet jag inte mycket om men hon med varit med omega barnen verkar go kunde ju alla namnen strongt.


SÅ ska bli spännande höra allt dom har berätta om.


Nä ska leta upp ett kvitto ta på lillan för att gå ner till skolan lämna en jacka jag tänkte mej inte för när jag lämna junior.

Sen upp på väla och fixa en sak.


/K 

Av Katrine - 18 augusti 2011 07:29

Just nu känner jag mej lite sådär. Inte för att dom ska till skolan det ska bli skönt på ett sätt.


Nä denna smärta jag har som ingen kan se ingen kan förstå, känns som ingen tror mig det jobbigt.

Alla säger att jo vi förstår dig men nä det gör ni inte, för att det blir sura miner suckar och blickar.

Jag så trött på det i bland vill jag fly för att slippa alla kommentarer.


Jag har värk i benen upp i höften och lite i ryggen får kramp lite i benen det är som det kryper ont när jag rör mig. Det jobbigt känna denna smärta. Jag tar tablett men tar bara bort udden av det.

Jag har tagit upp det med läkaren men utan resultat eller jo hon påpekar kan vara vikten jag bär på och att jag mår lite dåligt psykiskt.

Men det jobbigt oavsett vilket önska att folk fatta att denna smärta är hemsk och att man aceptera mig.


Jag orkar inte längre vara glad och bita samman.


/k

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards