kaan74

Direktlänk till inlägg 26 februari 2022

Snart nya månad nya händelser

Av Katrine - 26 februari 2022 02:02

Hallå alla det var ett tag sedan men jag haft massa i huvudet, det knapp jag får plast med allt   


Nu snart mars månad och händer en del jag fyller år så även gubben men inget skriva om.

Jag ska åka till min dotter blir en lång tåg resa men ska bli skoj, åker den 3 mars lite pirrit då jag ska åka ensam och nu sitter jag och funderar på vem tusan kommer sitta vid min sida på tåget, kanske en jobbig person eller en som sitter tuggar högt, bara åter stå att se.

Fick ju ändra tåg från stockholm och upp pga banan ska fixas den resan blev långre och jag får litet längre stop i stockholm.

Det bästa med resan upp är att jag fått ledigt så jag kan stanna lite längre. 

Ja jag fick sem så blir ledig i 12 dagar snacka om att jag längtar.


Men från ingen stanns frågar min stora tös om jag ledig helg 18-20 mars, det var så hon har bokat hotell då hon skulle kolla på konsert men denna blev inställd men hon ville endå åka men inte kompisen så jag fick äran åka med.

Så det blir en helg i storstaden men stora tösen, 


Sen hoppas jag att vår plan går i staplen för så ska det bli en del jobb men roligt jobb men tar vi om det går igenom.


Men innan det blir mars så ska jag på tjej träff exakt i kväll ska träffa 2 bästa vänninor jag har, längtar   

Men jag har även lite annat inbokat som jag ska göra fixa.


Ja nu schemat klart och från 1 april så ändras heltids måttet så jag ska då börja 12 min senare...

Kan ju slappna av då jag trodde att man skulle börja på vecka 1 på schemat då och då hade mina helger blivet helt galet, men nä kommer rulla utan ändraing på schema så fredag vecka 8 på schemat börjar vi om på nytt  så inget blir förändrat mer än börjar senare och att schemat är fast.

Bara gilla läget ,,,,Har lagt hur jag vill ha min sommar semester bara hoppas att det blir som man tänkt.


Jag skäms över att jag inte stannat upp för att hälsa på min mamma inte träffat eller sätt henne på ett tag, det fler som jag inte träffat men ibland vill man ha mera timmar och mera ork.

Min minsta dotter har fått diagnosen ADHD så nu har jag 4 barn med diagnos inte konstigt man helt slut ...nu väntar jag på att saker och tinga saka komma igång så man kan få ordning på allt.

Min son inte det lätt i skolan inte skolarbete utan med klasskompisar som elaka och mobbar och går på honom så han brister av ilska, tycker det hemskt då dessa gått på andra elever som valt att sluta men jag som mamma kommer göra allt för inte han skahoppa av skolan pga dom,


Ha det bäst alla 

/K 


 
 
Ingen bild

Veronica

27 februari 2022 11:34

Jag hoppas verkligen det kan lösa sig för jonte i skolan på ett eller annat sätt. Han ska inte behöva sluta/hoppa av för att det är andra som är idioter. Men man kommer aldrig ifrån mobbarna dem finns överallt oavsett om det är i skolan el jobb 😏

Jag önskar dig en riktigt skön ledig het och massa härlig tid med tjejerna. Du behöver lite miljö ombyte och få ta det lungt och få en chans att ladda batterierna och få lite ny ork.
Ta hörlurar med dig på tåget så du kan lyssna på något el bara ha i örat om personen bredvid låter för mycket 😉

Härligt att ses och bara få babbla om en massa det behöver man ibland ❤ du är guld värd vännen. ❤ kram

Katrine

9 mars 2022 12:56

Tack ....jodå hade lurar slapp höra folket. Men paniken kommer ändå.

Vad är det med ungdomarna i dag...måste bara bråkan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katrine - 9 mars 2022 12:52


Sitter man på tåget på väg hem har nyss lämnat Stockholm central på väg till lund där jag behöver byta tåg igen innan jag hemma. Varit hos min dotter sedan torsdag kväll till i morse. Har inte gjort så mycket mer än haft det trevligt. Så skönt man...

Av Katrine - 7 februari 2022 04:11

Vissa saker ska man ha begravda men ibland ploppar dom upp i huvudet, nä jag har inga skellet i garderoben. Men i bland hör man en låt eller kör eller gå förbi ett ställe, då händer det att man funderar. Kör ju ofta förbi mina morföräldrars hem s...

Av Katrine - 4 februari 2022 04:27

Innan i dag ville jag bara sätta mig i bilen och köra till min dotter, när hon ringde var så ledsen. En av hennes bäbisar ( katter)  Hade varit hos veterinären pga hon inte riktigt är frisk, dom gjorde röntgen men dom kunde inte vara helt säkra på ...

Av Katrine - 3 februari 2022 02:50

Ska snart lägga mig försöka sova men tänkte slänger in ett par rader. Har varit ledig sedan söndags morgon ska gå på i dag kl 21, då redan ny dag. Kom på om 1 månad ska jag få åka till min dotter, ska bli skoj hoppas på fint väder så man kan gå u...

Av Katrine - 31 januari 2022 03:16

Gud så kluven man kan vara, jag är ju gammal då borde jag ju hittat min stil ? Jag tittar runt i hemmet känner att det spretar. Jag gillar mer än en stil, har ju hört man kan blanda stilarna. Jag vill ha ljust klinisk snyggt, men samtidigt ombo...

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2022 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards