kaan74

Alla inlägg under januari 2012

Av Katrine - 31 januari 2012 21:26
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Katrine - 30 januari 2012 21:59

Tänkte dela med mig av hur veckan ser ut :D Mycket skön vecka tycker jag :D


I morgon ledig vad händer inget alls jo gubben ska plågas hos tandis hihi...Samt kommer ha stora tösen hemma då hon ej mår bra ...Sen lilla loppan så får ta oss till posten paket som väntar.


Onsdag ..blir det dagis för loppan 8-15 men jag ska till filbornabadet på sjukgymnastik intressant i hela 45 min kommer ju vara helt död .....Sen bär det av till jobbet 17-21 ....


Torsdag då ska jag ha sem för att ta stora tösen till logopeden på börja en liten utrednings koll sen lämna henne på skolan sen jag loppan hemma Sen måste gubben min stiga upp lite tidigare då jag ska till vita villan träffa en sjukgymnast min utredning kan påbörjas


Fredag samma vissa väg med stora tösen till logopenden ska vara där 2 dagar i sträck bara hoppas lillan loppan kan acceptera det då tyvärr ha henne med hade önskat jag slapp men så är det löser sig ...

Sen vet jag inte om jag ska åka till Veronica direkt får jag ta grabben min ledig eller vänta tills kl 13 eller rent av hon får ta sig hit men träffa henne ska jag massa snacka om ju ;D


Lördag ska jag umgås med zack och gubben hos en som verka kunna hjälp oss detta sker i höör så Falerup villiga passa dom små trollen ....

Sen söndag blir fixa så grabben kommer på kalas se om det blir någon sång för jossan ...


Se en härlig vecka ....


Nä nu kan jag inte skriva mer mina händer värker


/K




Av Katrine - 30 januari 2012 18:24
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Katrine - 29 januari 2012 22:14
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Katrine - 28 januari 2012 22:29
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Katrine - 24 januari 2012 14:43

Ett snabbt inlägg innan jag hämtar loppan från dagis ....


Ja helgen gick som en raket hade ju kalas på bowlinghallen på söndagen och det gick hur bra som helst alla 10 som han bjöd kom han var så glad och det gick över mina förväntningar att 11 killar så lugna som dom var skoj.

Han fick massa skojiga saker massa lego ...Blev att bygga lite på kvällen ....


Jag hade mega ont sen på måndagen och det sitter i men bara bita samman jobba som gäller ...


I dag kom min kallelse till vita villan ja det heter så ...Är ett rehabutrednings ställe dom har allt där så nu är det igång snabbt gick det för att få kallelsen.

Se vad detta leder till ....


Nä måste hämta loppan nu ..............


/K

Av Katrine - 22 januari 2012 11:05
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Katrine - 17 januari 2012 18:14
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards