kaan74

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Katrine - 7 augusti 2011 21:50

I dag fick Nova sin lilla syster.

KL 17:17 kom "lilla" Alma.


Grattis till Ann-Charlott och markus och Nova


/K



Av Katrine - 7 augusti 2011 19:00

Trötta mig internet bråkar just skrivet ett blogg inlägg så försvinner det ....


Jag ska kolla igenom resan kartan adresser nu i kväll ev se en film.


Jag går ju som sakt väntar på ett SMS eller en bild till min mobil ....

Jag väntar spänt på kalles syster ska få sin dotter i famnen.

Det var ju inte planerat i dag hon hade planerat snitt tydligen nu på tis men hon åkte in med värkar i dag.

Läkaren valde att snitta henne i dag i stället när dom hade tid för henne någon gång under kvällen ....

Tråkigt att vänta men så är livet


/K

Av Katrine - 7 augusti 2011 10:51

Ja då är det söndag och i dag blir det att plocka packa till resan som blir av i morgon.


I går kom ju underbara Veronica och James med barnen.
Grabbarna tog sina golf klubbor drog till golfbanan kvar blev vi med kidsen.

Men vi klaga inte laga lite mat och vi tog oss några glas vin det var gott.

Satt ute på altanen, kom lite droppar men vi satt under paveljongen och mös.

Snacka medans barnen lekte ovanligt lungt.


Ja tandfen kommit på besök i natt sonen han blev glad, tappa sin tand i går nu lever han länge på tandfen gav han hela 20 kr.


I dag vakna man till ett sms kanske inte som planerat men nu får man gå vänta se om det blir en liten bäbis eller inte i dag.

Hon hade ju värkar 2-3 min i mellan men hon ska bli snittad nästa vecka MÅN-ONS men nu ska dom ta ett beslut om blir ett i dag i stället, just nu får hon medicin för att häva värkarna.


Nä ta lite frukost


/K

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards