kaan74

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Katrine - 17 augusti 2011 23:33

Oj haft 2 dagar nu med en del att göra nja i dag hände inte så mycket.


Men i går satte mannen igång mej nä detta handlar inte om något snuskigt  

utan han ville ha min hjälp i trädgården hmm jag var ej så pigg på det men kännde kanske lika bra hjälpa honom.
Han hade fixat sista på staketet blev bra tycker jag nu ska han bara använda cement på att stabilisera det sen ska vi lägga sten under lite utan för för att slippa ogräs mm.

Nu tar han fixat mellan rummet mellan förådet och altanen med att bygga en liten avsats som sen slutar med en liten altan till.

Svårt att beskriva utan ni får allt vänta se hur jag menar.

Sen fick han mig att hjälpa till städa garaget det behövdes men jag var inte så glad över det då jag hjälp honom sen städa och sen laga mat så min kropp mådde ju inte alls bra.


Mitt i städandet av garaget stod min mamma och syrra där dom hade varit på väla och ikea jag hade ju sakt att dom kunnde komma se nya bilen fick även kopp java ebjöd bullar men nä det ville dom inte ha.

Dom fick åka hem i den.


Sen invaderade 2 st av storas kompisar våran trädgårde med ett tält så mina stora och deras 2 kompisar tälta dom sov hela natten skoj.


I dag är det barnen sista lediga dag i morgon börjar dom allvaret.

Josefin ska börja 5:an hon ska ju gå in nya delen av skolan och ha skåp så hon längtar ju inte nog med det hon ska gå tillsammans med 5:orna från omgea.
Blir ju en del nytt för henne nu hoppas jag att det blir fart på hjälpen hon ska få hon utreds för dysleksi. Hon ska få nya lärare hon behåller någon sedan innan dock ej Eva som hon så mycket gilla.
Rebecka blir det inte mycket förändring dom kommer få hela sitt klassrum själv dela ju med klassen över henne både på gott och ont hon börjar 3:an får ju ny läarare då hennes mammaledig men förhoppnings vis blir det bra lärare får hoppas på det.


Sen har vi junoir han börjar ju 6-års eller 0:an som vissa kallar det, så för han kommer det bli stor förändring från att bara få gå när jag jobbat ska han nu gå varje dag oavsett hur jag jobbar, han börjar inte fritids förren 1 sep se vad han tycker om det.
Han kommer ju känna en del i sin klass och även klassen över han sen en del högre klasser han varit på skolan så han känner ju till en del.

Han kommer ha bra lärare hoppas jag dom är dom var det innan.
Han ville inte vi ska gå med han han börjat ju skolan kan jag själv men första dagen kommer jag att gå med vet att mannen med vill det men han kan ju följa han på fredag ....


Nu sover dom alla så gott med stora förväntningar

Jag kommer ju nu att ha 3 skol barn bara en liten donna kvar hon har ju inte så långtid kvar på sin ledighet men hon kommer ju vara hemma alla mina lediga dagar så jag kan hitta på lite med henne.


Nä funderar på sätta på en skräck film jag köpte fast som inte "nya" men nya för mig



Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards