kaan74

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Katrine - 16 augusti 2011 09:34

Jag sitter och funderar på vad man ska göra i dag ....jag tänkt vara hemma tror det skönast så har ju varit i väg hela förra veckan samt i går.


I går körde jag lilla tanten Clion första gången men den blev synan innan jag åkte och jag fick lite lätt genom gång av den.

 ser ni     

Jag tog med mej dom små inte meningen alls skulle ju köra till Veronica själv men jonte var så rastlös och ville göra något och kalle lite trött sovit dåligt jag hade ju planer.

Kolla med Veronica om han kunde komma med leka med Max och att james passa honom det skulle gå bra.

Men flisan blev lite putt så hon skulle ringa veronica kolla om Aems ( james ) kunde passa henne med och det kunde han sa veronica så hon blev så glad.


Mina barn gillar verkligen den familjen det gör jag med massa skoj och lite skämt mm man kan vara sig själv och inte spela någon roll eller passa sig för vad man säger.
Önska bara man bodde lite närmre så man kunde ses oftare men jag tror endå avståndet gör att man tar vara på varje minut man ses.


Men som sakt körde dit och resan gick ju galant gilla bilen men hitta inte det där som alla pratar om eller som mannen pratar om att han älskar bilen, fanns massa positiva saker om den men även lite negativa med men som sakt.


Det är inget dåligt köp alls så det måste jag ju endå hålla med om  


Hemma hos Veronica dumpa vi dom två små och for i väg tror hon blev lite besviken då fiket hon ville vi skulle till ej var öppet mej kvitta det jag vet ju inte vad jag missa.

Blev en glass en mega godo sådan kan handla glass där flera gånger, vi satt ute och snacka en massa det var så skönt att ha någon prata med även om det inte var några hemliga saker utan bara vara vän och mig själv.

 ser ni så god ....  

Det var så jag glömde bort vem som passa mina barn  

När vi sen kom hem till veronica fick vi se hur barnen såg ut dom var blåa allt var blått dom hade lekt med några blåa bär suck...vilken barnvakt man hade  


Men dom var hela det ju huvudsaken.

  ser ni hur blåa händer hon har   


Vi stanna åt god mat hos veronica.


Tusen tack för allt veronica du verkligen härlig vän      


Nä ska ta på mig lite go ut och hjälpa min underbara man ute donar i trädgården  kidsen är på sommar kyrkan och flisan sover ännu ...


/K

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards