kaan74

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Katrine - 4 augusti 2011 21:01

I dag så tog jag kidsen med mig och for till Ystad gick på Djurparken.

Beslutet tog jag sent i går då vi hade fått extra pengar för bilen, samt ville göra något meningen var ju jag skulle passa bella men täkte hon kunde ju hänga på, det skulle gå bra enda till i morse då jag fick beskedet att hon inte fick då hon ej ville och dom ville ej tjafsa med henne.

Ganska trist samt känndes dumt då jag sa jag kunde passa men jag vill ju inte sitta hemma en hel dag bara glo mina barn ska ju inte lida.


Sakt gjort steg upp vid 7 tiden ganska trött då mina kids skulle bråka i går när dom skulle lägga sig och sonen gjorde en vurpa i trappan som inte syns till i dag  


Väckte kidsen och dom var med trötta sega men det sket jag i någon gång lär dom sig kanske.
Packa ner bad kläder diverse sen in i bilen sen styrde vi till volvo tanka sen styrde vi mot Ystad.


Jag gjorde ett stopp i Lödde handla lite då några av oss ej kunde äta så tidigt  

Vi körde kidsen var ovanligt lugna kanske för dom var lite nyfikna då dom inte varit där innan inte jag i heller. Framme så gick vi in ...

Möttes av dessa fåglar

    

Snacka om att kunna snacka kidsen gilla det  

   

Man kunde klappa getter, rida på häst leka i massor på olika lekplatser titta på olika djur.

     

Härliga djur men jag fick mej ett gott skratt när kidsen klev över en "hög" med stenar som en mur fram till staketet när dom stod där kom kamelen han sprang mot dom dom hoppa till, jag sa att kanske fanns en anledning till muren den var ganska stor *fniss*

Flera djur bilder kommer att finnas på bilddagboken.


Sen blev det även lite bad lite besviken på badet men man kan ju inte begära mer på en obevakat bad ...

Äcklig toalett i anslutning men tur man inte var kissnödig.

   


Ser ni kidsen njöt av badet bada i ca 2½ timme dom var ganska nöjda vi gick lite till i parken kidsen lekte lite titta lite på djur innan vi traska ut helt nöjda över dagen.


Men utflykten var ej över riktigt än utan bilen styrde till skurup och litet besök in till kalles morfar med en blomma, han blev överaskad och glad stanna inte länge känndes som barnen börja riva stället ju ...

Skoj att träffa honom. Jag hoppas han uppskatta besöket även om det var oanmält.


Sen styrde vi bilen hem jag stanna till i Fjärestad kolla på min mormor o morfars grav kännde jag ville det stod bara där titta saknar dom otroligt mycket.


Nu sitter vi i sofforna helt slut vissa av kidsen hade lite enerig kvar fattar inte det orka knappt gå på toa ju ...

SÅ har vi blvet lite färgade svagt röda vissa lite mera röda men vad gör det när man haft skoj


/K

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards