kaan74

Alla inlägg under februari 2017

Av Katrine - 25 februari 2017 20:27

Efter haft en bra dag så avslutar jag den med att se mello kan säga just nu längtar jag till jobbet ?
Men vad gör man inte för sin familj jo man umgås .

Att jag inte gillar mello är pga så utdraget och vissa låtar tycker jag inte är mello låtar.
Man hinner tröttna på konceptet innan man fått fram vem som ska representera Sverige.

Allt inte bra i nutid...

/k

Av Katrine - 12 februari 2017 21:10

Jag blir så trött på folk i bland....

Jag var på bio nu i kväll såg FIFTY SHADES DARKER, kan säga gå sen film med över taget kvinnor är tortyr ..varför jo dom måste små prata samt sitta sms på sina mobiler och prassla extra mycket...ja dricka sista droppen med sugrör snacka om film dödare.

 

Sen klagar folk på filmen men hallå filmen gjor från en bok där förfaffaren skriver om massa sex kännslor och en man som har makt över kvinnor, att han nu mesig som ska gifta sig men hallå har ni läst böckerna ???? 

DOm gör ju filmen från denna bok och kanske tvistar till det lite.

 

Man hallå ska man ändra filmen och inte basera den på själva boken ???

 

Det roliga är folk klagar men så säger dom att dom måste se nästa film WHY ??? om man nu inte gillar det så varför betala för att se den samt sitta klaga över den...

 

Jag gillar filmen hennes magiska sätt att få denna man som bara vill ha makten och kvinnor massa kontrakt, en kvinna som vägar gå mot hans tankar och hans agerande...ja jag vet det film men det finns män som är så tvistade och kvinnor som inte vågar stå emot en man med sådan power.

 

Nä jag längtar till nästa del kan inte fatta att man ska behöva vänta filmen ju klart men bara för att driva oss till vansine 

 

/K

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards