kaan74

Alla inlägg under februari 2014

Av Katrine - 6 februari 2014 21:40

Först var jag dålig lagom till jag blev frisk, blev sonen dålig bara att ta vab. Men på lördag ska jag jobba igen. Tycker synd om sonen han har hög feber kväll och natt att han feber yrar och på dagen näsblod. Men han har hosta och ganska genom förkyld.

Men bara för jag frisk så är inget problem fritt :(
Kämpar mot trötthet och smärta det är tufft då man även har andra bekymmer :(

Inte bara elände utan finns lite SKOJ också, om allt går som man vill utan alltför många mot gångar.

Vi har blivet tvingade att renovera vårt badrum vi hade tänkt göra det men lite längre fram i tiden.
Men avloppet till badkaret sprack och för ej få fukt under mattan var det bara till att renovera.

Vi gör så mycket vi själva kan och vi har en underbar vän som hjälper oss med att lägga klinker och kakel, blir lite billigare och mindre stress.
Vi har valt ut själva kakel och klinker och vår vän ska tala om hur mycket vi ska ha av material.

Vi måste sätta våtrum gips samt ha hit någon som kan flytta element rören samt golvbrunn då det finns nya bestämmelser hur det ska vara.

Lägger bild så ni kan se lite vad vi valt :)

/ k

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards