kaan74

Alla inlägg under september 2020

Av Katrine - 4 september 2020 05:58

Sitter här längtar efter min säng, känner mig inte riktigt 100 % kan beror vad som helst. Som tur är hade jag bara 2 nätter denna omgång så jag ledig till ons kväll då har jag nya nätter har då 4 st det tufft ha 4 nätter på rad, 3 st är bästa igentligen.

Men jag ville ha lite längre ledigt då får man offra lite när man lägger schema.

Men just nu är det lite lugnare på natten man har att göra men inte inte så mycket tunga lyft eller personer som inte kan sova dom flesta av dom sover gott om natten.

Men man ska inte klaga där är dom som inga jobb har.


Så annars händer inte mycket på mina ledigar dagar, vet att jag ska in på arbetet ska ha nattmöte och delegeringsprov.

Jo ska fixa till lite ute på altanen och trädgården, fick ju helt plötsligt skrubba väggen på våran baksida då några hade haft roligt enligt dom att kasta ägg, har mina misstankar om vilka detta är, blev ut få bort det värsta, fick ju ta ner paveljong taket då där fanns lite ägg ingehåll och skal, inte alls najs.

Så möblerna har jag fått plockat undan, nu ska jag bara ta in det som inte kan ligga ute övervintern även om vi inte får vinter så ofta nere i skåne .

Så det ska jag försöka på mina lediga dagar.


Jo jag ska köra en av töserna till Lund då hon måste ta om sitt teroriprov, sen en av töserna fick ta om uppkörningen pga hon inte titta så mycket dom önska bakåt och åt ena sidan, men sa till henne var stolt du ju klarat själva körningen, så hon ska ha några körlektioner till och fick en ny tid.


Jag blev glatt översakad när jag hade samtal på skolan med sonen ( skolan som inte är den bästa just nu men kan ej flytta på honom pga går i nian )

Han har ju haft problem med SV och ENG av olika anledningar samt tufft i några andra ämnen, men dom säger att han tar in allt man berättar för honom men det krävs ju mer än så.

Men verkar som han duktigt på bild och slöjd alltid något.

Men enligt hans sv lärare så blev hon översakad hur mycket bättre han blivet över sommaren och att hon tror han kommer klara det, men att hon kommer ändå att gå efter planen så skoj.

Matteläraren sa han vill känna honom lite innan han kan göra den bedömningen, lika så eng.

Hatar när dom ska byta lärare hela tiden han haft olika enda sedan 7:an, inte konstigt han svårt klara det då han redan nu har problem.

Men får se vad som händer vid höstlovet då dom ska skriva hur det går.


nä ska logga ut göra det sista innan dagpersonalen kommer


/K

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2020 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards