kaan74

Direktlänk till inlägg 8 november 2020

Galen värld

Av Katrine - 8 november 2020 00:58

Sitter här med en del tankar, som vart har detta år tagit vägen, har ju verkligen varit ett år som sent kommer att glömma.

Jag vet att det vara nov men jag tror inte att det som kvar av detta år kan ändra något.


Tänk att ett jäkla virus ska ska få en hel värld stanna upp. Ja jag bitter eller nä igentligen inte, inte rädd för att få viruset men jag rädd för vad viruset kan göra. Man kan bara försöka skydda sig men isolera mig som vissa länder har gjort är inte min grej.

Jag ville inte ut resa eller vara fast i en folkmassa, måste kunna själv kunna smita undan.

Jag känner inte att jag är i riskzon men jag vet att läkaren anser att jag tillhör den gruppen, men jag kommer inte ta vaccin när det kommer, då jag känner att tar jag den så kommer jag verkligen bli sjuk.

Jag rädd att någon i min familj ska få viruset och bli så pass sjuka att inte vet hur utgången ska bli, en av mina största räddslor just nu

Så när någon av dom blir sjuka så skojar jag mm jag vet att det kanske sårar men det min osäkerhet och räddsla.


Andra saker som hänt som man inte kommer att glömma att detta konstiga år att mina 2 stora töser har fått körkort det så skoj men när dom ute kör och jag inget hör från dom på ett tag så kryper det i mig av räddsla något hänt dom.


Sen tänk jag varit mamma i 20 år inte vissta jag hur mitt liv skulle se ut.


Ja sen så har min stora fått ett jobb det skoj, sen så har vi fått veta att hon har autistis, hon ska få hjälp med att leva med det och få stöd.

När vi var på psykratin prata svara på deras frågor så börja jag tänka på 2 saker ena är att jag gett mina barn någon form av NPF men dom unika alla 4, Sen slog det mig att sonen inte bara har ADD utan även lite autism, en del stämde verkligen in.


Men jag älskar mina barn oavsett vad dom har, dom hade inte varit dom dom är utan sina diagnoser.


Kom på att USA har en ny president snacka om snopet för Trump som trodde han skulle vinna. Inte bara det VC president är en kvinna det ju unikt.


Så 2020 kommer vi aldrig glömma


/K

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katrine - 9 mars 2022 12:52


Sitter man på tåget på väg hem har nyss lämnat Stockholm central på väg till lund där jag behöver byta tåg igen innan jag hemma. Varit hos min dotter sedan torsdag kväll till i morse. Har inte gjort så mycket mer än haft det trevligt. Så skönt man...

Av Katrine - 26 februari 2022 02:02

Hallå alla det var ett tag sedan men jag haft massa i huvudet, det knapp jag får plast med allt      Nu snart mars månad och händer en del jag fyller år så även gubben men inget skriva om. Jag ska åka till min dotter blir en lång tåg resa men s...

Av Katrine - 7 februari 2022 04:11

Vissa saker ska man ha begravda men ibland ploppar dom upp i huvudet, nä jag har inga skellet i garderoben. Men i bland hör man en låt eller kör eller gå förbi ett ställe, då händer det att man funderar. Kör ju ofta förbi mina morföräldrars hem s...

Av Katrine - 4 februari 2022 04:27

Innan i dag ville jag bara sätta mig i bilen och köra till min dotter, när hon ringde var så ledsen. En av hennes bäbisar ( katter)  Hade varit hos veterinären pga hon inte riktigt är frisk, dom gjorde röntgen men dom kunde inte vara helt säkra på ...

Av Katrine - 3 februari 2022 02:50

Ska snart lägga mig försöka sova men tänkte slänger in ett par rader. Har varit ledig sedan söndags morgon ska gå på i dag kl 21, då redan ny dag. Kom på om 1 månad ska jag få åka till min dotter, ska bli skoj hoppas på fint väder så man kan gå u...

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2020 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards