kaan74

Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Katrine - 21 augusti 2011 21:17

Helt vanlig tråkig söndag men jag tycker alltid söndagar lite tråkiga.

Vet ej kanske något mentalt inte vet jag vet ni ?


Jag har tagit det lungt har ju som sakt ont i höfterna och benen så jag plcokat lite tagit det lugnt, var en sväng till väla hämta ut min medicin och inhandla något mot myggbet.

Flisan har fått massor ja även jonte dom ser ut som levenade myggmat  


Sen ville flisan bada maxi badet så vi åkte dit fanns nästan ingen som bada kan förstå det vatten var ju inte varmt men när man klivet i så var det ganska okej bara lite blåsigt i luften vi stanna ej länge utan lagom länge.


Sen hem laga mat inte sett mycket av mannen i dag han sovit bort största delen av dagen ganska trist men är man trött så är man då behöver man ju sova.


Just nu har jag skallebank och ont i mina höfter och ben ska ringa om det i morgon se om jag kan få en tid till min husläkare står ej ut mera av denna smärta


/K 

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards