kaan74

Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Katrine - 10 augusti 2011 23:30

Då har jag haft en härlig dag.


Jag tog barnen och deras faster och kusin P åkte till ett lekland i Jönköping Monky town.

Jag var inte helt inpad av det men tyckte endå det var helt okej ställe att låta barnen busa av sig.

Tråkiga är att en del var avstängd pga taket var dåligt där just där som jonte hade gillat var en bana med bilar att köra ( cyklar) men han hade skoj endå.

Mina barn hade ej tid att äta men dom ville ha mat men dom fick springa leka mellan tuggorna.


Det fanns en rolig sak som barnen fastna för mest det var man åkte med en pulka ner för en bana fick ganska bra fart.

Har lagt in bilder i bilddagboken så bara kolla in där :D på dagens datum 10 Aug 11


Ja vi var där sen 12 -17 så det måste var roligt om dom ville vara där så länge.


Sen var det köra hem igen till horda med glada lugna barn. Stanna till i värnamo kvantum handla lite till morgon dagen och även till middagen vi åt.


Klockan blev en del innan dom kom i säng runt 22:00 tror jag det var som dom la sig men tog inte lång tid innan dom somna.


I morgon bär det av till vimmerby och Astrids Lindgrens värld ska bli skoj se hur flisan gillar detta då hon älskar just Emil och pippi mm Dom stora har ju varit där innan men inte dom små Jonte vet jag inte hur han reagerar.

Men i morgon kväll har jag tillgång till internet så jag kan ju skriva om det men sen jag utan enda till lördags kväll kan ej blogga då utan ev bara kolla läget på FB.


Så blir tidigt upp i morgon så man kommer i väg tar ju ca 2½ timme ta sig dit mådte ju inom hotellet hämta biljetter mm.


Just ja måste berätta att jonte ganska mammig just nu sitter hela tiden med mej kan inte vara utan mej alls ganska jobbigt men samtidigt ganska gulligt.


/K

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards