kaan74

Alla inlägg under oktober 2020

Av Katrine - 10 oktober 2020 02:20

Berom ursäkt att jag inte skrivet på ett tag.Men det ganska dött på min sida om intressanta saker, det som gör att jag inte skrivet här.

Önska jag kunde skriva ner allt jag har i huvudet, men när jag väl ska skriva så kan jag inte ganska konstigt, för i mitt huvud låter det hur bra som helst men sen så flyger det förbi.


Ja vad har hänt jag har varit sjukskriven i lite mer än 4 veckor anledningen är min armbåge har haft lite mer smärta i den än innan.

Har svårt att utföra vissa saker med den, men jag kan inte bara gå hemma, blir ju knäpp av att vara hemma. Har haft tur att vädret varit ganska hyfsat att man endå haft lite sol. Sen blir man inte rik av att vara hemma.

Det som händer nu är att min läkare ska skicka i väg en remiss för utlåtande om att ev operation av min armbågen.

Jag bad även om att prova jobba, vet ju vad jag ska undvika göra.


Annars så har det inte hänt så mycket mer mer.

Felicia hon trivs i skolan så valet att flytta henne var det bästa vi kunde göra för henne.

Hon står nu i kö till utredning vi tror hon har det och att hon väldigt lik rebecka.

Det jag säger vad är oddsen att alla 4 barnen ska ha ADHD/ADD

Ja ev ska även Josefin utredas, träffa dom nu i slutet av okt


Annars så är det Josefins 20 års kalas som är på intågande samt att vi hoppas på att Josefin och rebecka klara uppkörningen


//K

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2020 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards