kaan74

Alla inlägg under maj 2014

Av Katrine - 1 maj 2014 15:27

     I dag firar jag och min man bröllops dag .....    


Tänk att jag har varit gift i 10 år 

Vem visste detta för 10 årsedan ?


Jag träffa min man över MSN för nu 15 år sedan !
Jag var ej lycklig när jag börja skriva till honom men han fick mig att må bra det börja som vänskap.
Men sedan hösten 1999 träffa jag honom och det sa bara klick !!!!


Vem hade då några framtids planer inte jag men ser jag tillbaka dessa 15 år så vill jag inte ångra mina bestlut 


Älskar honom med hela mitt hjärta !!!!!


Denna tiden var jag nygift fast för 10 år sedan !!!


        

Av Katrine - 1 maj 2014 15:22

Min underbara katt fick igår 30 april 2014 somna in !
Han mådde ej bra magrat samt ingen matlust svårt att gå.
Lova mig själv att inte låta mina djur plågas !

Där av valet låta han få somna in, tufft men han var gammal gett många av oss kärlek och underbara skratt!

Han blev 15 år

Vila i frid !!!

Av Katrine - 1 maj 2014 14:27

Bättre sent en aldrig att berätta om våran helg !!!!


Måste först tacka min mamma som hjälpte oss att vi kunde åka i väg !!!

Du är bäst och så glad att just du är min mamma !!!!

Har även min lillasyster och lillebror att tacka utan dom hade det inte heller gått att åka.

Tackar så mycket för eran hjälp ni bäst...


Färden styrde mot skövde fredagen den 25 April resan lite dryg men 2 stop på vägen så inte så farligt.

Framme i skövde lyste solen och var så skönt stiga av hitta hotellet låg ganska centralt och det var mysigt hotell.

Rummet var ljust och fint och fräscht.


Enda var att när jag tvätta mina händer så droppa det på mina fötter läckte lite under vasken typ pakning men annars så var det inget fel på hotellet.

Vi tog oss en promenad i centrum mest att hitta mysigt ställe att äta på innan bion.

Till slut hitta vi ett ställe skövde Kebabhouse som hade massa att erbjuda tog en sallad och kalle en pizza !!!

Det var massa mat så mätt jag blev :D


Sedan blev det Bio på saga biosalong i skövde ...såg Noah ja vad tyckte jag om den bra gjord och bra skådespelare men jag tycker den var lite dryg och seg lite dåligt med action. Men den får 3 av 5 möjliga.


Efter bion så gick vi tillbaka till hotellet och gick upp på rummet. Mer än så om dagen berättar jag inte ,,,,,


Lördagen den 26 April steg man upp och åt en underbar frukost massa gott blev det ....Inget som slår hotell frukosten jo visst finns det men inget som är för barna ögon .....

Sedan traska vi ut i det sköna vädret och gick kolla lite i skövde inne i ett av köpcentrumen såg vi självaste Magnus uggla han köpte lite kaffe till sig ...


Vi valde åka till ett annat ställe och kolla in.

Fast vi var lite sugna på kaffe och något att fika så vi tog oss till Pims i Skövde, blev kaffe till mig zoegas inte illa ;D samt en varm macka som var så god. Kalle tog en Öl till sin varma macka. Satt ute kolla på omgivningen under tiden vi fika ....

Sedan åter till hotellet och tog siesta för att sedan göra vid oss och ner på hotellets resturang och äta av det som bjuds på ( ingår i hotell kostnaden ) Blev kassler gratäng lite olika pasta sallader och annat smått plock...även äpple paj med vanilj sås ;D

Sedan gick vi till Skövde arena för att se Uggla vilka platser ,,,,,satt andra raden det var ganska nära scenen man kunde se alla rynkor och bara benen ha ögon kontakt perfekt .....Samt vi satt nästan centrerat hade vi haft så vi kunde flytta 2 stolar hade vi suttit i mitten av scenen.

Hela konceptet var kanon ger den fullt pott .....VI blev lite blöta i slut tampen då han sjöng Jag mår illa ;D där efter avslutar han med min far och jag vilken rysning jag fick bara älskar den låten ....


Köpte hans signerade skiva som ett minne av hela.


Där efter tog vi oss en titt på natt livet i Skövde vilket ös det var hitta bästa stället enligt många Bogrens salonger.

Vilket ställe och vilket ös man måste besöka för att kunna få sig en uppfattning.

Det blev lite dricka och lite dans ....


Dom stängde kl 02:00 lite trist det ju då man kommer igång hihi.

Mötte en tjej som sa om vi såg hennes sjal så kunde vi lämna den till henne, men vi sa det blev svårt då vi ej från Skövde, när vi sa vart vi kom i från berätta hon vad komiskt ska till min kusin som just bor i Helsingborg.

Hon rekomendera ett ställe att ta lita natta mat  Euro-Baguett hon hade rätt var mega gott men ack vilken kö ....


Sedan åter till hotell rummet   


Söndagen 27 April så blev det gof frukost och hemfärd ...körde via göteborg. Blev ett stopp i halmstad där vi åt på en resturang blev för min del stor sallad som var så god .....och kalle tog pasta rätt.


Helgen var mysig men var skönt att få komma hem 




Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards