kaan74

Alla inlägg under januari 2014

Av Katrine - 27 januari 2014 11:20

Det jag ej ville skulle ske är på att hända :(

.
.
Jag börjar bli sjuk eller rättare sakt jag är sjuk :( huvudvärk, slö, halsont.
Men bita samman för man får inget gratis......,

Vädret inget vidare i heller fast barnen tycker om det så får väll acceptera.

Min dotter säljer kakor och godis varje burk kostar 50 kr snälla köp en burk och sponsra till hennes resa med scouterna till Japan 2015

Av Katrine - 24 januari 2014 20:52

Så då är det fredag :)

Men inte är jag fri för att det vankas helg ! Men tar vi då ....

Igår mös jag det var ju ledig :)
Var på massage rättare sakt Thai massage, bästa jag gjort hihi 60 min pris 295 kr helkropp :)
Kände mig som ny människa så jag boka en ny tid 26 feb :)

I dag har jag fixat naglar ordnat med kakorna :)

Nu ska jag hålla helg även om jag ska jobba

Min fredag :)

Av Katrine - 23 januari 2014 12:13

Då man ledig i dag, efter kidsen gick till skolan har jag latat mig. Men endå gjort 2 saker bokat en tid till Tandis åt Josefin det var dom som ringde :)

Även taget tag i kakorna trött på agerandet i skolan.
För dom hade ursäkt på ursäkt killen dom hölt i det.
Men i morgon kommer beställningen men hon säljer inte för skolklassen utan till hennes livs resa med scouter till Japan 2015 kostar ju 30 000 kr
Men jag ska stötta hjälpa henne så kommer i väg.

Hon ska hjälpa sin mormor med ta hennes pant lägga dom pengar till resan. Snällt.

Snart köra till stan testa massage skönt men återstår se hur kroppen tycker.

//

Av Katrine - 20 januari 2014 18:24

Har man jobbat klart för i dag :)
Men duktig som man är, gör man dum sak mot sig själv reflex mässigt fångar upp en boende för dom ej ska kasa och slå sig :/ det gör att jag vred mig nu ont i ryggen :(

Jag fick lagt mitt schema se om det blir som jag vill :)
Fick även upp om sommar semestern känns ju avlägset men den 15 feb ska man kryssat sitt önske mål blir att fundera.

I dag kom härligt och glad tjej hälsa på hon har av någon konstig anledning fått jobb på annat ställe, saknar hennes positiva och glada och spralliga stunder. Skoj se henne.

Kaffe kallar även korsordet måste koppla av från min smärta och huvudvärk, ska i väg i morgon ta prover, sedan till tandläkare med stora tös innan ska till jobb.
På jobbet blir det medarbetarsamtal och jobb till 21:15

Ses

Av Katrine - 19 januari 2014 11:54

Igår fyllde min lille kille 9 år tänk vad tiden rusar. Han fick litet kalas med kaka och saft och tårta.
Han var söt sa till sin morbror att jag bjuder på pizza :)
Men som vanligt när han ska bjuda får mamma betala hihi

Det blev även snögubbe gjord av alla barnen utom den stora för hon är på läger kommer hem idag :)

Idag har jag ont det vanliga men även ryggen och mega trött fattar inte varför jag så jäkla trött :/

Blir lat söndag

Av Katrine - 12 januari 2014 16:56
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Katrine - 12 januari 2014 16:54

Måste bara testa se om ni kan se detta inlägg ...


Tänkte nämligen ha vissa inlägg skyddade av olika anledningar och vissa helt öppna beror lite på vad som skrivs mm


Har ni ej lösen får ni fråga mig jag väljer sedan om jag anser ni ska ha det eller inte .....

Av Katrine - 12 januari 2014 13:02
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards