kaan74

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Katrine - 22 augusti 2011 15:11

I dag händer ej så mycket för min del.

Fråga min lilla loppa vad vi skulle göra i dag ?  hennes svar mamma bara du och jag titta tv/spela och mysa ....

Jag frågar ska vi inte gå ut ? hennes svar nä mysigare inne.


Vilka svar man kan få av henne hon vill inte ta på sig hon gillar att ha det mysigt, men hon har ju ont i sin lilla fot

  

Den svullen ser ut som hon fått myggstick eller kanske något annat men jag ska hålla koll på den inte bliviet bättre till tor så går jag med henne till läkaren.


PÅ tal om läkare jag ringde min vårdcentral ville ha en tid till min husläkare tiderna dom kan boka via receptionen är upptagna antingen fick jag en telefon tid på ONS sen ev bokad tid eller så sa hon kom i morgon på den öppna motagningen gillar ju inte gå på den öppna motagningen då jag måste ha flisan med mig men får ju ta det orkar ej med min smärta längre inte allas blickar mm

Jag har ont men det syns inte kanske mellan åt när jag går men annars syns det inte.

Jag kan ej förklara min smärta mer känns som foglossning och molandevärk som blir intenvisare och går tillbaka lite som en berg och dal bana typ växt värk.

Det gör ont när jag vilar eller rör mig spelar ingen roll hur jag står går eller sitter smärtan finns där hela tiden.


Värsta är man känner sig ej betrodd utan personer vill man ska göra saker fast man gång på gång säger varför så känns det som för varje gång blir man ej trodd mer som om det är undan flykter för att slippa vissa saker men så är det inte önskar ingen denna smärta.


Men som sakt får ta min lilla loppa med mig hoppas på hon sköter sig så jag kan prata med läkaren.

Jag provat ta inpred o 2 panodil i vecka tog 4 ggr om dagen men endå hade jag ont tog bara udden av det.


Kanske beror denna smärtan på fysiska planet eller min övervikt eller rent av har jag brist av något i kroppen


Dagen har ej mycket att erbjuda mer måste försöka dammsuga och tvätta golven dom ser skitiga ut man ser det när solen lyser in ....

Sen ska man laga mat i dag står det raggmunkar på matlistan, se hur det går då jag aldrig lagat det men jag har ätit det tror jag   

Sen lär jag inte inte klara mera   


/K

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards