kaan74

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Katrine - 8 augusti 2011 21:38

Ja vi varit framme ett tag men jag ju inget internet så jag får snällt vänta tills jag har en chans att låna lite av nätet ....

Hade jag haft min Iphone så hade det inte varit några som helst problem, just ja min Iphone fick äntligen i dag papperna från försäkringen och ja som jag befara så vill dom ej ta det då dom anser att det inte uppkommit akut utan stortsät säger dom kasta den i väggen så betalar vi men är du rädd om den så betalar vi inte....

SÅ vad ska jag göra nu betala 2500 kr nä tror inte det kan jag ju hitta bättre begagnad Iphone.


Men så nu får jag ta kontakt med butiken se vad dom säger innan jag forsätter det hela.


Men posten kom ju sent så jag kunde inte gå till butiken se om kalle kan eller dom ska krångla.


Men resan upp gick galant bara lite små gnabb i bilen men lite mat på det så blev det lite lugnt.

Har ju lånat en GPS var ju tvungen att testa se om den lurar mig så jag hade den på hela vägen till svärmor ...

Jag glatt överaskad denna var helt kanon nästa så jag inte vill lämna tillbaka den   

Men den ju bara på lån så glad jag fick låna den tusen tack ska ni ha ni vet vem ni är.

När vi kom upp var barnens kusin pontus här och deras faster Marie skoj dom lekte massa både ute och inne, pontus ville inte hem stackaren men vi ju kvar några dagar till så hinner leka lite till.


Men helt otroligt tog inte många minuter efter dom alla lagt sig innan dom sov helt otroligt var länge sedan jag fick uppleva att dom somna så lätt.


Vad som händer i morgon har jag ingen susning om lite vad för väder vi har men lovat becka en hov hon vill ju fånga fjärliar och fånga saker i vatten så blir att fixa en sådan.


Enda jag vet att Randi har ärende i stan och ska ta pontus en stund då marie med måste göra ett ärende och pontus ska ev till simskola.

Han kommer väll hit leker sen ....


Nä lite bilder sen kanske måste ge tillbaka nätet *fniss*


/K

Av Katrine - 8 augusti 2011 10:45

I dag ska vi köra mot småland första stoppet blir hemma hos min svärmor.

Stannar ett par dagar där innan vi far vidare.


Men först väntar jag på posten  för att se om det jag väntar på ligger där.

Sen ska jag ta mej upp till väla inom 3 butiken i så fall sen till claes olsson handla.

Sen är hem packa bilen köra mot småland med 2 stopp ett maxi och ett mac donald så kidsen får lite mat i magen.


Sen när vi framme i småland då blir det att ta det lungt i dag njuta sen vet jag inte ännu vad tis och ons har att erbjuda det åter står att se ....


/K

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards