kaan74

Alla inlägg under oktober 2016

Av Katrine - 9 oktober 2016 23:46
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Katrine - 9 oktober 2016 23:26

Ja ni ser rätt, jag har ändrat lite på bloggen även skrivet en ny presentation ...hiss eller diss bara kommentera.


Jag har även funderat fram och tillbaka om ha den öppen eller låst, men kom fram till att jag har den öppen men vissa inlägg kommer att vara låsta, då jag inte anser att det berör alla kanske, bara fråga mig om ni inte har lösen så får vi se om du är den som får se eller inte   


Just nu känns det helt okej med allt fick mig liten chock, som vissa av er redan vet var jag hos läkaren årskontroll för se om man fick     eller    .

Jag fick ju så klart båda delar ....Näringsbrist VA nu måste dom skoja med mig, nä det heter även så vid vitaminbrist...Det hade jag så det hette duga, var bara acceptera att ta mera mediciner, hade mina misstankar då jag var ganska trött och slö samt inte alls insperation till något.

Men vara ta gå i från med ett elektroniskt recept och ny tid för nya prover som jag kommer ta v 44.

Men jag skulle träffa min diabetsesköterska några veckor senare, det gjorde jag då fick jag väga min oj hade gått ner 1 kg utan att jag ens har gjort något gissa om man blir glad.


Jag har ju några fjuttiga kilo att gå ner som jag har vondats över ....
Men jag märker ju på jobb kläderna att jag minskat i vikt lite så det skoj såg i dag att jag gått ner ytterligare 1 kg ....stolt som en tupp...


Men jag ångrar inte alls att jag gick över på natten, hjälp mig en hel del.
Min smärta och stress har minskat och jag har mera tid med mina barn då jag känner mig mer ledig och kan vara där för dom och deras bekymmer.

Min mat sistuation ändrats visserligen äter jag för lite av vissa saker som jag borde äta men jag kan inte pga jag mår illa, men jag fått mer rutin på maten.


Jag har en del ångest och oro kvar inom mig men jag kan hantera det ganska hyfsat endå.

Nä nu ska jag fortsätta med det jag ska....


/K

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards