kaan74

Alla inlägg under januari 2011

Av Katrine - 29 januari 2011 09:58

Ja den här veckan som har gått har det inte hänt mycket ...Men beror på om jag ska räkna sen lördag till lördag.


Då har vi ju haft kalas både lördag och söndagen ...
Jag skada mitt knä så jag kunde ej jobba utan fick vara hemma på måndagen ..Lämna kidsen på dagis och dom stora var i skolan jag sov bort hela den dagen.
Tisdagen samma visa igen men jag var på vårdcentralen konstatera överblastat knä bara vila och medicin som är botmedlet .


samma visa ons och torsdag vila åter vila ....

Sen jobba jag i går gick så där hade lite ont  men det får gå ...


I dag åter jobb ....


Av Katrine - 27 januari 2011 22:04

Ja då var det dags lära känna mej igen ....


Mitt dröm jobb hmm finns verkligen det menar om man nu får ett dröm jobb kommer man endå drömma om ett annat jobb när man känner att detta var ej ett dröm jobb ;D


Mitt dröm jobb måste tänka jag vill ju jobba med människor så kanske reception eller rent av läkaresekreterare Det jobb som jag skulle gilla funderat på att läsa till det men jag vill ju inte förlora inkomst eller ta lån, men ska se om jag inte kanske kan läsa distans men man måste sen hitta jobb inom det.

Men som sakt drömmar är drömmar ....



Annars då vad har hänt i dag inte mycket alls små städat lite bara dragit benen efter mej.

Försökt att få barnen vara lugna men utan resultat, annars mentalt tränat mitt knä och mitt huvud för att jobba ...

Jo fixat barnvakt till nästa vecka ....berättar mer när det klart ....

Annars byggt lite lego ...

 

Min syrra ska komma på lördag passa små liven medans jag jobbar kväll då mannen ska gå på vuxen kalas ;D

Nä nu orkar jag ej skriva mera .....

Dag 1 - Om mig
Dag 2 - Mina föräldrar
Dag 3 - Mina syskon
Dag 4 – Min bästa vän
Dag 5 – Mina barn
Dag 6 – Min dag
Dag 7 – Det här åt jag idag
Dag 8 – Ett ögonblick
Dag 9 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Det här älskar jag
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 –  Mina drömmar 
Dag 14 – Mitt drömjobb
Dag 15 – Den här veckan
Dag 16 – Mitt favoritminne
Dag 17 – Min favoritfödelsedag
Dag 18 – Den här månaden
Dag 19 – Ett annat ögonblick
Dag 20 – Det här upprör mig
Dag 21 – Det här får mig att må bättre
Dag 22 – Det här får mig att gråta 
Dag 23 – Det här saknar jag
Dag 24 – Min favoritplats
Dag 25 – Detta tittar jag helst på
Dag 26 –Favoritsysslor
Dag 27 – Vad är kärlek?


Av Katrine - 27 januari 2011 21:36
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Katrine - 26 januari 2011 22:48

Mina drömmar dom är ju många vissa man aldrig kommer att förverkliga men man ska aldrig säga aldrig...


En dröm jag har och det är ju att byta jobb visst trivs jag men man måste drömma ;D Men ett dag tid jobb endast vardagar. Men drömmen kan ju kanske bli verklighet vem vet :D


Andra drömmar är ju få bättre ekonomisk har så det går runt men man vill ha dom lite extra pengarna.


Man har massa drömmar vad vore livet utan dom inget alls


En dröm som aldrig kommer att slå att få träffa min pappa och mormor och morfar och min farmor önska jag kunde få den drömmen


Kram

Av Katrine - 25 januari 2011 22:41
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Katrine - 25 januari 2011 22:09

Ja vad har hänt här då hmmm låt mej tänka *asg* Nä jag inte senil ....


På lördagen fick äntligen min gosse fira sin födelse dag ...Men redan på fredagem så fick han välja present, han fundera länge kan jag säga.


Men han valde till slut en gul lego lastbil och en Bank men transport bil och en tjuv ....Jag körde in om Ikea köpte med 3 tavlor som mannen satte upp till mej !!

Vad tycker ni ???

   Jag tycker det blev kanon :D


Jah fick som sakt bygga upp hans lego detta gjorde fick ju jobba på med städningen men vad gör man inte för en nöjd gosse ;D


Som sakt lördagen kom och fick ganska lungt då Becka sov hos en kompis grabben min var på fotboll med sin pappa sen hämta dom tårtan :D

Josse hjälpte till lite och även flisan så jag fick ju kakorna lagade.
Sen när alla var hemma igen så blåste vi ballonger lagom färdiga kom första gästen.
Det var hans Farmor hon hade med sig gåva från hans kuisiner Pontus och rufus gissa om han älska den leksaken massa skämt saker som användes flitigt ;D

Men har aldrig hänt att vi handla samma saker men denna gången så hände det men grabben blev inte ledsen för det han fick ju en bra affär ;D

Han fick en lastbil i lego den han fick dagen innan men han gav sin pappa den och sina 200 kr så fick han åka upp byta men han fick ju lägga till lite för han ville så gärna ha Flygplanet och flygstationen ...SÅ det fick han
Han blev så glad och allt löste sig han fick denna från sin farmor och gammel morfar och pappa sin sen betala han lite själv ....


Sen droppa gästerna in en efter en hans gammel faster , mormor , moster Jenny, morbror Per o gilla och bella ...Jocke med barnen douglas och adriana och mikaela ( petra stanna hemma med lillan jag förstår henne var ju bara 2 dagar ) Veronica o James Wille och Max

Även grannens tös kom men hon visste inte det var kalas.


Kommer en bild av tårtan och några av gåvorna tusen tack alla

    


Han hade svårt att sova det ju kul med övernattnings gäster Max skulle sova här men även wille ville och alla ju välkommna så visst fick han det :D



Ja sen kom ju hans stora önskan kalas på busfabriken med hans kompisar :D

Det blev 11 st barn sammanlagt och han hade så kul ...

   Flera bilder kommer att komma i bilddagboken så fort jag hinner :D


Sen var ju helgen över detta blev långt men det inte slut ännu ...


Något hände med mitt knä och jag har haft ganska ont det varit lite svullet så jag fick ju stanna hemma från jobbet i måndags tänkte vila så släpper det.
Men kidsen var på dagis där fick ju sonen äntligen gå i väg köpa sin fisk ...Dom har ju detta att dom får välja en fisk sen döpa den.
Dom har ju ett akvarium ...
   Denna fick han dom ganska påhittiga på dagis gilla denna verkligen ;D


I dag var jag på vårdcentralen med mitt knä visa sig den var överbelsatad lite infektion ...SÅ nu ska jag ta tabletter i 7-10 dagar sen ska det bli bra men jag ska vara hemma till torsdag ...så fredag ska jag jobba hoppas på det bästa ....


Kram

Av Katrine - 25 januari 2011 21:46

Vad har jag i min handväska knappt jag vet det själv om jag ska vara ärlig.


Jag har massa kvitto hela väskan varför vet jag inte kanske lat av mej ....
Har en plånbok men borde skaffa en ny då den faller samman men antingen är jag kräsen eller snål ...

Jag har min medicin samt panodil.
SMå mynt liggandes
Läppglans.
Några pennor


Ja det nog allt jag har i den inte så spännande ...


Kram

Av Katrine - 25 januari 2011 21:35

Jag ligger efter i min blogg händelser ...Men gör så tar nu tag !

Sen så kommer vanligt blogg in lägg oxså kanske ni inte blir allt för su´ra på mej :D

Jag vill bara informera er om vad som händer i min blogg just nu och det är denna roliga sak jag hitta på andra bloggar

Dag 1 - Om mig

Dag 2 - Mina föräldrar

Dag 3 - Mina syskon

Dag 4 – Min bästa vän

Dag 5 – Mina barn

Dag 6 – Min dag

Dag 7 – Det här åt jag idag

Dag 8 – Ett ögonblick

Dag 9 – Min tro

Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag

Dag 11 – Det här älskar jag

Dag 12 – I min handväska

Dag 13 –  Mina drömmar 

Dag 14 – Mitt drömjobb

Dag 15 – Den här veckan

Dag 16 – Mitt favoritminne

Dag 17 – Min favoritfödelsedag

Dag 18 – Den här månaden

Dag 19 – Ett annat ögonblick

Dag 20 – Det här upprör mig

Dag 21 – Det här får mig att må bättre

Dag 22 – Det här får mig att gråta 

Dag 23 – Det här saknar jag

Dag 24 – Min favoritplats

Dag 25 – Detta tittar jag helst på

Dag 26 –Favoritsysslor

Dag 27 – Vad är kärlek?

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards