kaan74

Alla inlägg under juni 2014

Av Katrine - 1 juni 2014 22:02

Jag åkt på förkylning som gjort att fick stanna hemma från jobbet.
Orka ju inte lyfta på något knappt min kaffe kopp.

Min stora tös åkte på läger i torsdags 29 maj det var ett scout läger i sonnarp årligavårlägret. Hon var nällad och glad.
Min son åkte på samma läger men på lördagen då han lägsta gruppen. Men han åkte till sin kompis lucas på torsdagen och sov till lördagen, sen direkt till lägret ?

Ja då var det bara 2 hemma, men rebecka skulle ha kalas på lördagen så hon fixade allt jag hjälpte lite då jag var inte alls kry.
Jag och felicia och trixie åkte till min mamma lugnast så med tanke på jag var sjuk.
Men när jag var redo att åka så kom min katt sotis hem han yla och skrek och hade panik i sina ögon. Värsta jag varit med om, såg att han var skadad åkte raka vägen in med honom. Men han var så plågad samt is kalla baktassar att han fått en propp i samband med att han blivet påkörd. Dom sa att kan ej rädda honom hade dom kunnat vet dom ej om hade fått ett bra liv. Det var det tufft att ta beslut men han led och plågad. Han blev endast 3 år och 1 dag, jag var med när han kom till världen, jag och gilla rädda honom hans mamma misan då han fastna.
Saknar honom mycket värsta är att jag kan höra hans mjauande i mellan åt, det mega jobbigt
vila i frid min underbara sotis ???

Valde gå en rund med mamma och min syster och så klart djuren felicia behövde komma ut fokuserar på annat.
Tack mamma för mat och sällskapet även tack till Jenny.

I dag söndag mest slappat för orka med morgon dagen då jag ska med förskoleklassen till Astrid Lindgrens värld tidigt mötas 6:15 på skolan ? blir lång bussresa dit sedan massa gående och lång resa hem.
Hemma runt 20 tiden

nä ska försöka komma i säng

ta vara på er kram

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards