kaan74

Alla inlägg under november 2011

Av Katrine - 29 november 2011 23:51
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Katrine - 28 november 2011 09:31
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Katrine - 28 november 2011 09:31
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Katrine - 25 november 2011 17:15
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Katrine - 25 november 2011 13:06


Jag kommer nu att välja låsa min blogg av olika anledningar ....


Så vill ni kunna läsa min blogg hädan efter så måste ni få ett lösen av mig kommer helt ändra lösen för er som hade ett innan måste maila mig för att få ett nytt om jag anser ni ska ha detta.


/K

Av Katrine - 25 november 2011 08:50

  I går var jag på mitt första Julbord för i år ... 


 Jag vill först säga tusen tack systra min för att du kunde ta hand om mina busar så jag kunde hänga på mina kolleger på julbord.

Sen tusen tack Älskling för att du sa jag skulle fast jag var lite så där Älskar dig !!!!


Nä över till Julbordet, det var skoj att träffa kollegerna men jag sakna 2 av mina kolleger.


Men jag vill säga särskilt tack till C en av mina gamla kolleger du fantastisk och tack för det du sa till mig lovar jag ska försöka skaka av mej det neg i livet .....Saknar att ha dig på jobbet.
Men fanns en till som sa massa härliga saker till mig tack J för dina ord.


Men över till maten vilket gigantiskt julbord massa mat för min del var det tänka på att ta det jag tror kroppen klarar av så det blev lite rökt o kokt Lax mumma.

Åt ganska sakta tog min takt kunde ju inte äta mycket men gott var det.

Sen skulle vi ha lite varm mat det blev inte mycket man ack så gott jag njöt varje tugga.

 


Sen vid gottebordet kunde jag inte äta mycket men det känndes helt okej tog liten smal remsa av en chocklad tårta jadå var god annars blev det frukt.

Sen var det massa snack och skratt innan showen börja när den drog i gång vissa låtar var bra sen vissa nja.


Men endå härlig och bra show

  Ingen bra bild då man satt långtbak jag har ju ingen bilxt eller bra mobil.


Sen när showen över drog några kolleger och vi som var kvar valde att dansa jag dansa glömde bort min smärta kände att nä skit i att du har ont dansa på smärtan tar vi i morgon ....

Till slut var det jag Jonas odh som dansa hade hoss fram tilla clabbe stängde ner sitt.


 Jag körde dom hem.


Ett fantasktiskt underbar kväll/Natt hade jag ....................


Nä nu jag helt slut ögonen går som ping pong bollar men jag ska snart bege mig till jobbe prata med chefen, så jag får vänta med att sova


/K


Av Katrine - 23 november 2011 08:50

Ja i natt hade jag en dröm kanske inte allt för hemsk eller konstig men endå en dröm undras vad den menas med.


Jag vet ej hur den börja men jag hade lämnat Felicia på dagis som vanligt och jag gick hem efter ett tag somna jag på soffan sov gott. Hörde inte att telefonen ringde konstiga är jag var ensam hemma inga andra barn eller man.


Men som sakt kl var 18:20 när jag vakna fundera på vad är klockna var är alla, men jag insåg ganska snabbt när jag kolla telefonen att någon hade ringt med jämna mellan rum från kl 16:30, då det slog mig att visst jag har ett barn att hämta ser att kl över 18 dagis stänger ju 18 jag prova ringa utan svar. Tar på mig springer snabbt dit men det mörkt och finns ingen.
Men ganska stor panik springer jag hem och då ringer min telefon i andra enden hör jag en härlig röst -HEJ det är Kristina jag har felicia med mig hem du inte svara. Jag fick fram ok Men hon svara att ta det lungt hon sitter här leker just ätit lite mat mysigt att ha henne här....


I samma veva vaknar jag panik tittar ut ser det mörkt fumlar efter min mobil och kan konstantera att kl bara 5:00 så jag tittar ser Felicia vid min sida kunde andas ut somna om....


Nu funderar jag på vad detta menas att jag glömmer bort henne ???? Eller att jag sjukt trött ont i kroppen behöver varva ner ....


JAJA men nu jag uppe ganska trött och seg och ganska ont i benen.


/K

Av Katrine - 21 november 2011 23:31
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards