kaan74

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2011

Smärta

Av Katrine - 18 augusti 2011 07:29

Just nu känner jag mej lite sådär. Inte för att dom ska till skolan det ska bli skönt på ett sätt.


Nä denna smärta jag har som ingen kan se ingen kan förstå, känns som ingen tror mig det jobbigt.

Alla säger att jo vi förstår dig men nä det gör ni inte, för att det blir sura miner suckar och blickar.

Jag så trött på det i bland vill jag fly för att slippa alla kommentarer.


Jag har värk i benen upp i höften och lite i ryggen får kramp lite i benen det är som det kryper ont när jag rör mig. Det jobbigt känna denna smärta. Jag tar tablett men tar bara bort udden av det.

Jag har tagit upp det med läkaren men utan resultat eller jo hon påpekar kan vara vikten jag bär på och att jag mår lite dåligt psykiskt.

Men det jobbigt oavsett vilket önska att folk fatta att denna smärta är hemsk och att man aceptera mig.


Jag orkar inte längre vara glad och bita samman.


/k

 
 
Ingen bild

kalle

18 augusti 2011 08:06

Som jag sa innan din smärta försvinner ju inte bara för att jag skulle förstå dig. Det är ju bara du själv som kan göra något mot smärtan. Du får ju ta upp det med dina läkare igen att du har stora problem och fråga dom vad du kan göra för att inte få dom smärtorna men du kan inte kräva av mig att jag ska förstå så försvinner dina smärtor så enkelt är det inte. så jag vet inte vad du vill att jag ska göra för att du ska slippa smärtan.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katrine - 9 mars 2022 12:52


Sitter man på tåget på väg hem har nyss lämnat Stockholm central på väg till lund där jag behöver byta tåg igen innan jag hemma. Varit hos min dotter sedan torsdag kväll till i morse. Har inte gjort så mycket mer än haft det trevligt. Så skönt man...

Av Katrine - 26 februari 2022 02:02

Hallå alla det var ett tag sedan men jag haft massa i huvudet, det knapp jag får plast med allt      Nu snart mars månad och händer en del jag fyller år så även gubben men inget skriva om. Jag ska åka till min dotter blir en lång tåg resa men s...

Av Katrine - 7 februari 2022 04:11

Vissa saker ska man ha begravda men ibland ploppar dom upp i huvudet, nä jag har inga skellet i garderoben. Men i bland hör man en låt eller kör eller gå förbi ett ställe, då händer det att man funderar. Kör ju ofta förbi mina morföräldrars hem s...

Av Katrine - 4 februari 2022 04:27

Innan i dag ville jag bara sätta mig i bilen och köra till min dotter, när hon ringde var så ledsen. En av hennes bäbisar ( katter)  Hade varit hos veterinären pga hon inte riktigt är frisk, dom gjorde röntgen men dom kunde inte vara helt säkra på ...

Av Katrine - 3 februari 2022 02:50

Ska snart lägga mig försöka sova men tänkte slänger in ett par rader. Har varit ledig sedan söndags morgon ska gå på i dag kl 21, då redan ny dag. Kom på om 1 månad ska jag få åka till min dotter, ska bli skoj hoppas på fint väder så man kan gå u...

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards