kaan74

Alla inlägg under september 2011

Av Katrine - 29 september 2011 14:24

Trots smärtan och förkylningen och psyket så måste jag ju få gjort något kan inte bara ligga glo i taket, fast det oftast lättare fly från verkligheten än ta tag i den.


Jag genom förkyld hade hoppats på lite bättring men nja liten ytterst liten.

Men jag har inte så ont som innan men jag endå trött i kroppen och värker till och från men jag börjar leva med den nja det ju lättare när man hemma kan ta det i sin takt och kunna pausa när värsta smärtan kommer, men det så frustrerande hoppas lite vikt nergång kan hjälpa mig ...


Det psykiska finns där hela tiden värsta är att vara ensam om dagarna då man tänker en massa vissa saker kanske bagateller för vissa men inte för mig tufft att ej tycka om sig själv och även ha tankar på pengar och man vill allas bästa mm.

Vill ju kunna jobba just nu den största besvikelsen inom mig att inte kunna bidraga med med inkomsten jo jag får ju från försäkringskassan men det blir man inte rik på men jaja blir väll bra någon gång.


Nu snart oktober bara en dag kvar nja halva denna med men än ju vädret skönt lite höst kallt mellan åt men solen lyser.

Det stundar kalas men inte bara det invetnteringen ang vinterkläder ingen billig historia men jaja det ju ett måste så bara se vad man har sen leta efter det man behöver borde ju inte vara svårt....


Nä snart hämta lilla loppan på dagis hoppas hon har haft det skoj ....

Jonte kommer rungt 15:45 och becka väll snart på intåg ...och jossan hemma vid 15:20 sen bär det av till deras aktiviteter badminton och drama :D


/K

Av Katrine - 28 september 2011 14:46

I dag kom becka hem ledsen aldrig kul när dom gör det.


Denna gången så var det för att hon hade blivet "retad" för att hon ingen cykel har eller hon har men dom för små.


Jag förstår henne men jag har inga 3000 kr i fickan hade jag haft det hade jag köpt vars en cykel till dom stora töserna hade verkligen behövt det.


Men nu när man går hemma så blir man inte rik men man har så man klarar sig men hade man jobbat hade jag ju haft dom 3000 kr utan problem ju ....


/ K

Av Katrine - 27 september 2011 21:16

Nu även dag två över känner att jag klarat av denna dag med även om min förkylning tar dö på mig. Men jag tagit någon halstablett som socker fri annars hade min hals och näsa tagit död på mig borde ju inte påverkas eller ?


Men jag stolt över mig att jag inte kännt behov av att äta men dom säger det ju inte 3 första dagar som jobbigast utan dag 4-5 som jobbigast återstår att se.


Men känner kanske borde tugga så jag kom på om man tar gör sig isglass bara lite vatten på en pinne så kan man tugga lite på den   När jag vänta flisan levde jag på is


/K

Av Katrine - 27 september 2011 17:58

´Känns som jag nästan är dö ...Min förkylning inget att leka med jag blir så lätt yr och minsta lilla så mer död en levande.


Jag vill bli fri från förkylningen så man kan röra sig lite mer just nu från sängen till soffan ja lite ute med kan andas bättre ute än inne.


Ja sen flisan med sjuk så hon ju ganska mammig ganska jobbigt det med men vissa tillfällen är det som hon inte sjuk jaja vi blir väll friska.


Värsta just nu är att jag har ont i min käke men jag tror det beror på förkylningen och inte min diet men det vet jag ju inte förren den är över ...


Nä vila lite uppdaterar er senare om min diet

Av Katrine - 27 september 2011 07:30

Nej detta händer inte varför ska jag bli sjuk nu ....

Hatar att vara förkyld och ha huvudvärk suck.....


Det värsta är att flisan inte helt frisk men tillräckligt för att kunna hålla igång så sova blir väll inte akuellt.


Hoppas jag kan vara tillräckligt för kolla jonte springa gläntanloppet. Men några timmar dit hoppas tabletten tar ....


/K

Av Katrine - 26 september 2011 19:56

I dag första dagen som jag äter flytande.
Känns ganska okej och jag vägde mig på vågen här hemma för ha lite koll på vikten så varje måndag fram tills operations dagen ska jag väga mig.

Jag dricker vatten som jag ska med annars går det inte efter som jag lätt får huvudvärk.


Men jag måste ju tappa 5 kg innan operationen men ska väll lyckas.


Lovar att inf hur det går hur jag känner lägger dom i en separat plats ...


//K

Av Katrine - 25 september 2011 20:47

Jag så besviken på mig själv att jag inget kan så himla trist.


Jag skulle ju testa jobba var glad över att få jobba komma ut igen träffa goda kolleger.

Så jag var på jobbet tidig lördag ,Men efter 2 timmars jobb börja min kropp värka men jag kämpa emot och forsatte.

Men min kropp sa i från jag bkev yr av smärtan mådde illa.


Min dag sedan var ej rolig alls tog mig till min mamma kanske inte jag borde men att kunna prata med min mamma om allt så kan jag slappna av och smärtan beövas lite men den fanns.

Hemma sen la jag mig i sängen och hata mig själv för att jag var misslyckad.

Kalle hade kompisar över så jag ville ej belasta honom utan valde dra mig undan.


I dag vakna jag av smärta och förkylning jag ska jobba kväll ville testa, jag hade lite ont i huvudet med så jag la mig soffa stund till skönt att ha en man som låter mig sova barnen ju ganska bra där "sköter" sig själva.

Men när jag vakna kännde jag att jag kommer ej klara mer än någon timme på jobbet min förkylning blivet värre och har smärtan i kroppen.

Men inom mig känner jag mej som skit och värdelös att jag inget kan.

känner mig taskig mot mina kolleger känns som man sätter dom i klistret såg ju hur tufft det blivet på jobbet.


Jag har sovit en hel del i dag mycket nog förkylningen men även att mitt huvud satts i gungning.


Jag ska i morgon inte äta mer en flytande jag tror inte det blir problem så sätt men jag rädd att misslyckas att folk ska bjuda på en massa som gör mig svag i tanken, det ju inte andras fel att jag snavar och misslyckas på snöret men jag behöver stöd och peppring.

Jag vet att min man och barn hjälper mig flisan kanske inte riktigt förstår det hela men dom andra har förstått att jag bara ska ha det att dricka, och jag får ju dricka vatten och kaffe obehindrat.


Men jag så rädd och känner mig så jävla svag och hemsk och värdelös.


Men jag måste i morgon ta mig till min läkare be om fortsatt sjukskrivning ett måste då mitt psyke och min kropp behöver detta ont och jag mår skit.


Jag även rädd svårt att förklara jag vill ju denna operation men jag endå rädd inte för vad som ska hända utan om jag ska lyckas och om jag inte lyckas kan jag se folk i ögon ?

Men om jag nu klarar det och gör operationen så rädd att är det värt det ???

Jag just nu så snurrig bland tankar och oro och min smärta blir ju värre av det.


Varför ????


/K



Av Katrine - 23 september 2011 12:18
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards