kaan74

Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Katrine - 25 augusti 2011 00:25

Jag sitter här ingen ro att sova varför vet ej kan inte mitt vanliga dilemma svårt att sova.


I dag har ej hänt så mycket fick samtal av min läkare som informerar mig om att proverna var bra men hon hade ingen aning om vad som felar mig men hon sa att det kan beror på att min kropp ej orkar bära vikten och att dom trötta ....Hon sa kan ha lite ischias trötta leder mm

Men hon sjukskrev mej i 2 veckor samt skrev ut medicin som heter celebra själv har jag aldrig hört om denna innan men bara ta dom hoppas på dom gör nytta eller att man inte får biverkningar som var en del uscha mej man ska inte läsa dom innan man tagit medicinen.


Men min minsta mycket mammig detta är ju ett problem jag får inte vara själv inte ens på toa då står hon väntar utanför kommer bli tufft att lämna henne på dagis.

Hon ville testa gymnastik och hon tjata hela dagen om det så jag tog henne till det.

Hon var så duktig lyssna gjorde vad dom sa hon verka gilla detta, så hon har inhandlat sig en gympadräkt lovar ta kort på henne när hon har den på.

Så nästa ons ska hon dit igen.


En annan sak jag börjat fundera på släktforska så nu ska jag försöka göra detta ni som känner mej och läser som vet minsta lilla om min släkt så vill jag ha det vill så gärna veta.

Även tips på sidor och hur man gör är välkommet


/K

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards