kaan74

Alla inlägg under augusti 2012

Av Katrine - 23 augusti 2012 09:06
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Katrine - 18 augusti 2012 11:36

Sitter just nu på tofta ser på när Felicia tränar.
Vädret ju lagom men smärtan inget vidare jobbigt sitta still.

Haft mycket svårt att sova i natt pga smärtan så 2 timmar jag sovit.

Annars vad händer det sista helgen innan skolan startar, ska bli skönt att barnen får lite rutiner igen.
För min del så blir det ju lite mer jobb för jag ska hålla koll på läxor tider mm bara hoppas min smärta kan aceptera det.

Det så att Josefin har nu gått in i puberteten hon tyckte det var lite skämmande först men jag berätta lite om hur det är ha mens köpte bindor till henne. Nu verka hon inte tänka på det utan det rutin att byta ha smärtan.

Det hände lite hemsk sak igår. Jag låg i sängen Kalle vid datan. Jag ser att Felicia går ut i hallen säger att hon uppe.
Jag går för att se vad hon gör men där ingen Felicia tittar in i stora rummet ligger hon sover. Skumt för någon gick ut i hallen en blond.
Stund senare så får Kalle hämta Rebecka för hon hade sätt något.
Det var så att hon sa till Emma är du inte trött jo svara hon men lägg dig vadå jag ligger redan.
Hon ser något sitta vid fot ändan på Emmas säng. Någon med blont hår.
Strax efter hör hon hur det knäpper i lampan, den tänds men ingen av dom rört lampan.

Detta lite skämmande då jag berätta för Kalle hur gestalten såg ut. När han sedan gick hem med Rebecka berätta hon samma.

Nä nu träningen över vi ska köra se Jonathan spela match

/k

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards