kaan74

Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av Katrine - 30 augusti 2011 16:45

Jag vet jag inte bloggat på ett tag men jag ingen lust jag tappat min lust just nu jag vet inte vart jag ska börja leta efter den.


Långtråkigt att gå hemma men samtidigt vet jag inte om jag klara av att arbeta med min smärta i heller. I dag har det varit hemskt sett 2 filmer så utråkad har jag varit.

Haft ont i mina ben men jag tror jag komit på vart min smärta sitter eller jag vet inte men har ont inne i knäet och runt min fotled på högra sidan och i höften inne i.

Jag får gå till läkaren på måndag om inte smärtan avtar.


Men att gå hemma allt är tyst och man inte pallar pga smärta gör ju att dagen blir tråkigt.


Jag såg Maria werns film - svart fjäril

Jag tycker den var bra gillar hennes filmer

 


Sen såg jag Hur många lingon finns det i världen

 

Men denna tyckte jag var sådär lite små skratt men annars ingen film jag gilla, dom som spela var ju bra men handlingen nja den gilla jag inte.


/K

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards