kaan74

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Katrine - 23 augusti 2011 12:09

Det gick snabbt skönt slippa vänta massa hatar sitta på en vårdcentral, helst när man inte ser vad som felar med en.

Har ni tänkt på det när ni besöker läkare sitter i väntrummet, att man oftast ser att folk tänker om vad felar henne ska hon gå in före mej osv.

Ja man är ett konstigt släkte.


Men hon kalla min mej ganska snabbt sa jag ta dig nu i väntan på att dom ska förbereda den jag ska sy. Känndes lite som man skulle gå igen då känndes som att man inte var välkommen.
Men ack så fel jag hade hon hade redan förberätt lite då sjuksköterskan jag prata med i går hade pratat med henne så hon bad mej förklara sa som det var hur jag hade det det med höfterna och benen så sa hon kunde sjukskriva mig men jag inte glad för det kostar ju en del och bara gå hemma utan veta varför ingen hitt.


Så jag skulle ta lite prover fanns lite hon skulle kolla då jag har kramper och känningar av det hela tiden samt min smäta i ben och höfter som inte ger sig när jag vilar heller utan smärtan är den samma.


Hon ringer mig i morgon så skulle vi se vad proverna visar ev blir det en sjukskrivning 100 % hoppas dom ser något så man kan bli fri från det.


Har liten som ville mysa med mig nu '


/K

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards