kaan74

Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av Katrine - 26 augusti 2011 23:16

Jag fick som sakt min sjukskrivninga papper i dag och helt sjukskriven till den 9/9 sen sköt jag upp resterande av min ledighet verka som det gick bra :D

Så jag hemma till den 14/9 nu borde jag må bättre i benen.

Jag har nu haft medicinen i 2 dagar celebra heter den, måste säga redan i dag på dagen var det lättare att röra sig hade inte så ont lite ont men detta rena fröjden jämfört med innan. Men nu smärtan tillbaka så nu medicinen ur kroppen, men se hur det leder lite förtidigt att veta exakt hur bra den är.


I går var jag hemma hos min bror och svägerska och fika lite på fm sen stanna flisan kvar och åkte buss med Gilla för hämta sin kusin.

Men innan dess fick hon målade naglar blev så fin ....

 

På bussen sen fick jag höra att hon underhöllt hela bussen, kan förstå om Gilla tyckte det var pinsamt

Men jag tyckte det var skönt låter hemskt men skönt vara från flisan en stund hon lite kläning och mammig jobbigt hela tiden ha henne på mig.

Men hon hade ju kanon hos gilla och per kom inte hem från senare på kvällen.


Jag passa på fixa fotbolls skor till jonte som var med mig handla han var duktig, blev inhandlade gummistövlar till alla 4 barnen och mat.


Ja sen på kvällen möte på skolan denna gången var det jonte känndes bra verkar fungera bra med hur dom lagt upp det, många föräldrar som deltog.


I dag så var jag först hos tandis med jonte sen hem till diana hade med mig dom 2 små.

Det var så trevligt och mysigt massa "skit" snack bara mysigt att träffas, det bästa med diana man kan prata om allt hon helt vanlig tjej med samma familje liv som en annan många busiga barn...

Tusen tack för en härlig em får vi göra om snart igen.


Nu just betalar mina räkningar och ska surfa runder lite innan sängen då det blir en tur till höör häsla på min underbara veronica gubbarna får med hänga på om dom vill ses men jag ska ta mig till höör :D


/K

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards