kaan74

Alla inlägg under juni 2020

Av Katrine - 15 juni 2020 05:50

 Just nu händer det en del som ni redan vet, men jag vill ju bara överrösa er av vad som händer.


Som ni vet har jag och familjen varit på studentfest hos wille, nu han utbildad kock hoppas man på massa goda middagar och recept ju :)

  Som ni ser så ser han glad ut att han pluggat klart :)


Även varit sväng och handlat på båten för att tösen min skulle ha liten fest

  Jag kan ju säga att detta inte allt utan hade en kass och ett flak till men som ni ser så var det redan fullt på, jobbig att köra men hem kom jag med hela skiten hel   


Det verkar som hennes fest var till belåtenhet, hon hade skoj lät det som inte varje dag man fyller 18 år

      

En glad tös som hade liten fest där hemma .....Jag vet att hon inte är 20 år men dom var hemma och allt gick hur bra som helst alla som var där är reko, jag var inte alls orolig över detta...Vet att en del kommer att gnälla men jag ger henne hellre lite så jag vet vad on dricker, hade jag inte fixat till henne så hade dom hittat massa endå.

Det bästa med denna tjej är att hon är helt öppen mot oss, talar om det mesta.

Dåliga saker som bra saker, ringer alltid berättar om det är något. Hon tar ansvar för sina handlningar.

Det så att vi kan prata om allt, jag har sakt till mig själv många gånger att ju mer jag lyssnar stöttar och inte dömer ju mer ärlig är hon.

Älskar henne ja även hennes syskon så jävla stolt över att vara deras mamma   

Mina andra barn

      

Jag så stolt över dom och jag älska dom, så glad att kunna stötta dom och hjälpa dom.


Ja vi har lite annat på gång oxså det är ju hemmet kommer liten hint av vad som händer

    

Men vad som sker ska ni allt få se när det klart.


Det snart dags att fira midsommar vi ska vara hemma hos oss i år, ja vi vet ang covid -19 men så länge man frisk varför då inte fira med vänner.


Nä nu ska jag snart väg handla ....samt att jag har lite annat som sker i dag och hela veckan, jag hoppas att mina kolleger håller sig friska för då kanske jag kan vara hemma denna vecka har ju lite tid som måste plockas ut hade så det kunde bli 2 dagar ,,,samt att vi är en förmycket vid passen, men bara om dom friska


På återsende

Av Katrine - 14 juni 2020 05:25

Veckorna går otroligt snabbt, knappt man hinner med.


Lånet gick igenom och nu ska papperna skrivas och sedan ska gamla lånet lösas in och lite annat, sedan så kan man börja sina projekt ute och inne.

Men är ju en annan lättnad och det är att det ´även med ekonomin lite mer över varje månad men känner mig själv att det finns hål som ska fyllas då kanske ekomomin blir den samma som nu men det återstår att se.


Denna jobbiga vecka snart över bara 1 natt kvar skönt ...n'ä måste ta jobba lite skriver mer än annan dag


/K

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards