kaan74

Direktlänk till inlägg 3 augusti 2011

Helt slut som artist

Av Katrine - 3 augusti 2011 10:57

I går orka jag inte blogga helt slut var länge sedan jag var så slut.


Det börja med att stiga upp och köra kidsen till cirkusskolan värmen var olidlig men skönt, känns så härligt vakna till solens strålar. Jag visste det skulle bli en varm dag.

Sen hem skulle plocka lite men valde att ta det lungt nja små plocka.

Dom små lekte fint och jag ville ej störa deras lek.


Sen kom Gilla och bella och Jasmine så vi körde till drottninghög för att få se barnens föreställning.

Det var skoj så duktiga dom var kunna detta på så kort tid stor eloge till alla barnen dom som anordna denna cirkus skola.


Min mamma kom även syrran och Haifa skoj barnen blev glada att se sin mormor och moster.


   

Mera bilder finner ni i bilddagboken sök på kaan.


Sen stod vi dividera kidsen ville ju bada var ju en stor sol på himmelen men Gilla kunde ej bella blev lite ledsen men ta hand om 5-6 barn själv inte så pigg på då alla inte helt hundra på simningen.

Men min goa syster sa jag hänger på till maxi badet så kan alla barnen hänga på har man ju vars 3 hålla koll på.

Så hem hämta bellas bad kläder sen hem lämna jasmine som skulle hämta sina hem leta efter kidsen bad kläder.

Sen möta upp Jenny och Josse vid badet hade ju inte plats i bilen så josse gick med jenny och mormor.

Sen blev det 2 timmars bad barnen skötte sig hur bra som helst.

Flisan lite vild i vattnet hon hoppar från kanten och dyker har sig.

Jonte han lite mer resaverad men tog ca 1 timme sen var han fullfart med hoppa ha sig...Han simma några tag jätte duktig.

Dom andra kan ju simma så dom busa.


Det var ej så populärt att vi skulle hem men vissa var hunriga.

Så när jag kom hem laga jag mat till en hel arme känndes så  

James och micke och wille var här slakta våran golf *fniss* nja låter hemskt men fanns bättre delar som dom byta ut på hans golf man måste ju vara smart.


Sen kom ju Gilla och Per hämta bella sen försvann alla och jag pusta ut trevligt med besök men kan bli för bra med.


Sen satt vi kolla lite tve jag och kidsen innan dom la sig lite protest men tog ca 10 min sen sov alla som små söta grisar.


Oj långt blev det men ni läser endå :D


/k 


 
 
Ingen bild

vero

3 augusti 2011 21:08

ja du har då verkligen haft fullt upp =)
då sommnade du gott i alla fall.
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katrine - 9 mars 2022 12:52


Sitter man på tåget på väg hem har nyss lämnat Stockholm central på väg till lund där jag behöver byta tåg igen innan jag hemma. Varit hos min dotter sedan torsdag kväll till i morse. Har inte gjort så mycket mer än haft det trevligt. Så skönt man...

Av Katrine - 26 februari 2022 02:02

Hallå alla det var ett tag sedan men jag haft massa i huvudet, det knapp jag får plast med allt      Nu snart mars månad och händer en del jag fyller år så även gubben men inget skriva om. Jag ska åka till min dotter blir en lång tåg resa men s...

Av Katrine - 7 februari 2022 04:11

Vissa saker ska man ha begravda men ibland ploppar dom upp i huvudet, nä jag har inga skellet i garderoben. Men i bland hör man en låt eller kör eller gå förbi ett ställe, då händer det att man funderar. Kör ju ofta förbi mina morföräldrars hem s...

Av Katrine - 4 februari 2022 04:27

Innan i dag ville jag bara sätta mig i bilen och köra till min dotter, när hon ringde var så ledsen. En av hennes bäbisar ( katter)  Hade varit hos veterinären pga hon inte riktigt är frisk, dom gjorde röntgen men dom kunde inte vara helt säkra på ...

Av Katrine - 3 februari 2022 02:50

Ska snart lägga mig försöka sova men tänkte slänger in ett par rader. Har varit ledig sedan söndags morgon ska gå på i dag kl 21, då redan ny dag. Kom på om 1 månad ska jag få åka till min dotter, ska bli skoj hoppas på fint väder så man kan gå u...

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards