kaan74

Alla inlägg den 13 september 2011

Av Katrine - 13 september 2011 14:45

Jag inte haft ork och lust att blogga beror på en del.


Jag har ju som sakt fått förlängning av min sjukskrivning till den 23/9 så jag ska sen jobba antingen jag kan eller ej nu pallar jag ej gå hemma må dåligt, Visst måste ju kunna hålla tempot uppe men jag ska kämpa.Jag är envis som bara den.


Sen har ju äntligen jonte fått börja på fritids han så glad pga jag sjukskriven får han vara där.


Jag har fått ett papper från Lund och ska dit på Inf och träffa läkare detta sker inom 2 veckor så i  dag fått tagit en del prover så får vi se vad som händer lite läskigt men kanske behöver jag detta återstår att se.

När jag satt på Vc kalla min husläkare in mej jag hade ingen tid och skulle ju bara ta lite prover men hon ville prata med mig.

Hon berätta hon tror mig att min smärta jobbig och att jag mår skit men dom hitta inget fel på mig kroppsligt inte heller rötngen gav något så hon bad dom kolla bilden igen. Hon tror min smärta beror på det psykiska samt min vikt.
Hon ska skicka mig vidare till Delta gruppen som får ta tag i stressen och smärtan.

Känns inget vidare att få gå med smärta bara lära mig hantera den.

Men vi får se vad som händer i Lund.


I dag ringde jossans lärare och sa att hon ska nu på måndag börja sin utredning för dyslexi så skönt att det nu ska tas upp, så hon ska göra några  tester mm

Bara hoppas att det är det även om jag inte vill hon ska ha problem så bättre det är något man kan ta på som man kan bearbeta.

I dag besluta josefin med att hon tycker drillen för svårt för henne och att hon känner att bättre hon ej forsätter strongt gjort när dom inser sina brister själva.


Nä hämta sonen på fritids


/K

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards