kaan74

Alla inlägg den 1 september 2011

Av Katrine - 1 september 2011 19:31

Har en hemsk räddsla inom mej just nu, det som skrämmer mig är mina smärtor.


Jag vet ej varför jag fått dom inte heller hur, enda jag vet är det gör ont ingen kan se min smärta därför blir man inte trodd på allvar.

Jag vill inte gå hemma vara en last eller arbetsbörda för andra. Jag vill kunna jobba även om jobbet lite jobbigt just nu så enda jag vill är att kunna jobba vara normal.


Min smärta sitter mest i högerben men även i vänster smärtan sitter i höfterna typ som foglossning.

Jag försökt att känna efter vart smärtan sitter som det känns just nu sitter den inut i knäet och i fotleden samt så fort jag rör den så knakar det och smärtar låter ints normalt men det kanske är normalt. Sen har jag ju ont i musklerna.


Mina händer svullna men kan beror på vädret oxså eller ??? känner av mina armbågar med men jag tror det följden av jag stel i benen hoppas jag


Detta jobbigt då känns som ingen förstår för det inte syns, måste hålla mig flytande för ingen ska se eller för att ingen gnälla kalla mig lat.


Jag vill kunna ha ett fungerande hem så jag kämpar med städa sen ska barnen kunna komma till sina aktiviteter.

Men i dag fick jag säga stopp till att köra så kalle fick kära det så jjag har så ont och värk våga inte köra bilen.


Alla tjatar om gå till doktor men jag rädd att dom inget gör denna gången heller mer bytar medicin men jag hoppas att jag har fel


/K

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards