kaan74

Alla inlägg den 7 september 2011

Av Katrine - 7 september 2011 09:07

Ingen bra dag känner jag  


I går fick jag lite panik ångest över pengar efter som jag inte vet hur blir med lön och FK men bara vänta se om jag får några pengar slutet på månaden.

Inte nog med det så värkte benen men i går så börja mina armar och värka sen även händerna lite läskigt.

Nu på morgonen vakna jag med huvudvärk grr men efter kommit ut och fått luft slääppte det skönt.

När jag lämna min stumpa på dagis så visa hon mig sin fisk dom får ju det när dom fyller år. Hon hade valt en som syns i mängden hon smart så nu ser hon sin fisk lätt hon var stolt att visa upp den.
Jag visa upp jackan att färgen var borta såg hur dagis fröken K drog en lättnads suck.

Men jag är sådan inte lönt att gnälla på personalen eller barnen efter som dom är på dagis för lära sig massa och då måste dom ju göra en massa. Men alla är ju inte sådana men lämna då inte barnen med finkläder   


I dag så händer det ju en del vid samma tid nästan Jonte ska till mixen kl 14:30 -16:30 Jossan ska sjunga i dag kl 16 sen ska flisan gympa 17-18 Jag själv ska ta mig till fridtids möte jag vet att han ej börjat ännu men vill endå gå så jag kan ha lite koll ........


Men jag ska plocka lite borde varit bytt ett par skor ser om jag pallar.

Hängde tvätt men som det värkte i mina armar jag trött på detta nu känner mina fingrar svullna hela jag svullen och det värker


Rebecka stanna hemma från skolan värsta huvudvärken lite migrän liknande stackare hon ligger i min säng hos sin pappa sover det mörkt hon behöver sova bort det om hon nu kan det


nä dricka mitt kaffe vila lite se om jag kan ta det värsta skiten


/K

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards