kaan74

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Katrine - 6 september 2011 15:34

Jag helt slut som artist just nu  

Jag skicka i väg dom som skulle till skolan sen lämna jag lilla loppan och hem tog lite mat sen åkte jag till dropp in på röntgen herre gud vilken tid.....


Jag kom dit kl 10:40 och jag kom ut där i från 14:10 snacka om tid ....Tur att jag hade tidning att titta i annars hade jag kraverat.


Men jag fick mej en del tankar i huvudet    

Nä inga hemska tankar på det viset.


Jag fundera på varför man ändra sitt sätt när man har andra in närheten ?

Härom dagen var jag på besök hos en vän men jag kände mig inte så välkommen, dom sa inget att jag inte var det men känndes som jag inte fanns i mellan åt, jag vet man inte  kan vara i centrum men just den dagen behövde jag lite mer "kompis" prat och lite skoj. Jag var ej så munter själv men önska jag kunde sitta snacka lite få någon annas perspektiv på det hela.


Men så är det jag vet att personen jag pratar om kommer förstå att jag inte sur utan mest lite putt.


Nä om man ska dricka upp kaffet som min underbara man hade klart när jag kom hem sen ska jag laga middag i dag står det kotletter och potatis på mat listan.

Mannen min ska köra ner töserna ( stora ) och E till drillen och sen ska dom hämtas och en ska lämnas på scouterna till kl 18 Pust se hur länge det håller innan hon väljer bort något av det hoppas då hon väljer bort drillen då jag tycker hon mer passar ute i skogen  


Dom två minsta har inget planerat i dag men gossen min han lite trött  så han somnar kanske snabbt i kväll


/K


Av Katrine - 6 september 2011 08:47

I väntan på mitt kaffe ska bli klart kan jag ju blogga.


Peppar ta i trä smärtan varit mild i går och i dag så skönt visst känner jag av det men inte så som innan tabletterna måste ju nu göra susen.


I dag händer inte mycket skoj stora nu på skolan och lillan på dagis, jag ska ju som sakt äta lite sen ska jag köra till sjukhuset för att gå på dropp in med röntgen kolla ett av knäna nja vet ej vad dom tänkt hitta där men dom vill väll utesluta allt.

Men innan jag ska dit ska jag äta lite och ta lite java surfa lite på nätet ....

Dom öppnar ju 9:45 så behöver ju inte stressa.


Sen vid 13 tiden dyker sonen upp och sen ska jag hämta loppan kl 14 sen kommer töserna hem i dag ska dom drilla blir att frakta ner dom till dunkerska se om dom inte kan ta bussen hem lära sig ...dom ju tillsammans.


nä nu har kaffet blivet klart så nu ska jag ta mej kopp java


/K

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards