kaan74

Alla inlägg den 2 september 2011

Av Katrine - 2 september 2011 23:33

Vilken dag det blev jag som skulle ta det lungt  

Min man sa jag var tvungen att ta mej till läkaren jag inte så glad för det känner ingen kan hjälpa mig, men för husfriden skull och tjatet runt om mig så åkte jag.

Jag slapp sitta så länge men känndes som läkaren sucka lite när hon såg mig.

Jag förklara att jag fortfarande hade ont hur jag upplever det samt att det gör ont vissa lägen och utförande.
Men hon vet ej vad hon ska göra hon sa hon inte misstror mig utan hon vet bara inte vad hon ska leta och göra.
Men hon valde att skriva remiss till göra en röntgen på mitt knä hoppas hon tog fotleden annars kanske jag kan få dom göra det med.

Sen skrev hon ut tramadol till natten ska jag ha kvar celebra på morgonen.

Sen tog hon prover se om jag har någon ledsjukdom hon ska höra av sig ang det.


Om det inte visar något ska jag ta upp med henne att ev gå till smärtenheten måste ju få rätt sida på det ev be henne remmitera mej till sjukgymnast.

Hon sa kan bara få förlängd sjukskrivning men jag vill ju helst inte det.


Jag stack inom jobbet hälsa på vad skoj var ett tag sedan jag var där hänt en del men inget chockerande. Kul att snacka lite saknar mina goa kolleger.


Sen åkte jag och kidsen hem till underbara diana fika snacka massa skit så skönt att hon jag börjart träffas igen det att det inte blivet av bara helt enkelt inte funnits tid.

Hon har haft det tufft samt fått lilla viktor som snart är 1 år han så söt.

Sen har jag ju haft mina problem man jag alltid vetat att hon finns där.


Sen hem laga lite pizza nja inte jag mannen hade ordnat det så nästan klart när jag kom hem sådant gillar jag  


Sen kom Per och Gilla över sen var kvällen slut barnen somna snabbt och lätt och nu ska jag vila mina trötta och värkande ben med att slö surfa och sen glo på film bara hoppas medicinen tar bra när jag ska lägga mig kommer en dag i morgon med


/K  

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards