kaan74

Alla inlägg den 21 september 2011

Av Katrine - 21 september 2011 15:40

Ja ganska nervös känner det i min mage och i min kropp rastlös men vad jag en ska på börja kan jag inte koncentrera mig ganska jobbigt, ha den kännslan bara jag kan sova i natt.


Behöver ju fixa lite i hemmet behöver ju städa men jag vet ej om jag pallar men jag måste väll.

Jag ska snart hämta min min son sen lämna loppan på gympan sen inom bibblan för becka ska lämna lite böcker sen hämta loppan får jag ta försöka städa undan så jag kan dammusga åt minstånde bara hoppas kvällen och natten går snabbt och morgon dagen över går till kväll så nerverna kan komma lite i schack


Kram

K

Av Katrine - 21 september 2011 08:35

Ja nu är det ju så att det dags för skolfoto.

I går tog mina skolbarn kort och dom tog på sig och snygga till sig inför att ta kort.


Jag valde gå ta enskilda kostar men vad gör man kul att ha så länge man kan ta där då varför inte, får se hur dom ser ut innan jag beslutar.

Men tog på alla var för sig.


I dag var det då loppans tur ta grupp kort så fina alla barnen var bara hoppas det går att organisera alla barnen så alla blir fina men det väll största problemet.


Men min loppa fick detta på sig

 


Som vanligt skorna på fel fot men enligt henne så vad fel och rätt dom rätt för mig.

Kan man undra ju vem som bestämmer vad som rätt och fel det ganska intressant fråga, vem bestämt att tröja är en tröja och byxor är ett par byxor ?

Varför heter det soffa ?


Ja man kan spekulera länge på detta.


Kram

K

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards