kaan74

Alla inlägg den 18 september 2011

Av Katrine - 18 september 2011 11:15

Jag inte haft ork att skriva i bloggen då jag haft 2 bra dagar men dom slutet med smärta och trötthet.


På fredagen kom min underbara veronica vi tog oss till Ikea och åt frukost bara satt snacka. Det var så skönt kunna snacka lite med henne.

Sen gick vi lite på ikea som vanligt så handla veronica och jag kunde hålla mig enda till vi kom till ljusen handla jag ett doftljus.
Vi gick in på väla och jag fixa presenterna som töserna skulle ha med sig till kalas.

´Visa henne nya delen av väla och gick in på chili vilken butik bara älskar den önska man hade massa pengar kunde jag handla en hel del där i från.

Men när kl närma sig 13 så körde veronica hem och jag gick hem invänta min son som skulle klippas.

Tusen tack för trevliga FM som vi hade....


Ja klippte jonte han blev mycket fin så nu kan han ta kort i skolan.
Men så klart skulle han ha HIF färgerna i håret

 

Han så stolt över sitt nya hår .....


Sen hade jag ont i hela min kropp på kvällen men ibland måste man ju ta det goda med det onda.


PÅ lördagen var en dag med fart från morgon till kväll och det var längesedan jag däcka redan vid 22 tiden.

Men kändes i kroppen.

Börja men att jag gick bort till multiarenan för att kolla när Jonathan träna

      Men det var klat fast ganska kul stå peppra honom när dom spela lite han kan om han bara koncentrerar sig inte tittar på blommorna.

Flisan hade en boll och hon jag sparka lite till varandra och jag ingen expert men hon var duktig fånga den med foten och sparka väg den ganska rakt dit hon ville och kunde dribbla så hon ska få testa spela nästa år men jag lite så ingen fotbolls mamma men man lär väll sig leva med det.


Jag var ganska frusen hade ont i min kropp men kidsen visste att dom skulle ha öppet hus på brandorama så fick snällt orka ta mig dit vi var där strax efter kl 13 och barnen gilla det helt klart.
Den enda av barnen som inte var med var josefin hon var på kalas men kände endå hon hade gått på brandorama i sommar så hon sett en del.

   

Lägger flera bilder i bilddagboken.

Men dom fick åka brandbil jag åkte med i den men andra gången åkte dom själva.
Dom testa gå in i ett rökfyllt rum jag stanna utan för och ut kom flisan gråtandes i famnen på en tjej som hade ansvar för den stationen.

Dom fick släcka eld se hur snabbt en stol briinner.
Testa kläder och prov sitta bilarna.

Så det var en bra dag enligt dom Jonathan han var i sjunde himmlen men även flisan gilla det tror nästan hon lite pojkflicka lika flickig som hon kan vara grabbig.

Men det gör inget bara skoj hon gillar testa allt.


Men vi kom där i från strax innan 4 men jag hade så ont så kunde knappt gå till bilen men jag bet samman och gick då jag visste att barnen uppskaddade detta.


Så hemma blev det inget mycket gjort blev köp pizza och slöa framför fångarna på fortet.

La mig när det var slut samtidigt som barnen sov gott fram till ca 4 sen var man vaken till ca 6 somna om igen.


Kram


 

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards