kaan74

Alla inlägg den 29 juli 2011

Av Katrine - 29 juli 2011 23:01

Ja dagen slut nu och vad har man då att summera dagen med för skoj ...


Vi åkte till familia för att kidsen skulle få träffa Svampbob och Dora det fick dom.

Men jag vet inte vem som värst dom vuxna eller barnen på sådana tillställningar vissa vuxna uppmana sina barn att tränga sig i kön för dom orkar inte stå vänta i någon kö att det var tramsig mm.

Men hallå står alla i kön och sköter sig går det snabbt men ja hatar med stå vänta men glr det för barnen skull det jag tycker viktigast inte mina vaderingar.


Men som sakt det blev lite bilder och annat skoj

   

 Vill ni se mera bilder så får ni titta in till bilddagboken.


Sen blev det Mac inte så sugen men dom vill ju äta fy vad dyrt att ge mina mat där nu inte happy meal som gäller  


Tog mig in på city gross nja inget jag var så sugen på då jag ont i huvudet ja jag har ett huvud´.
Men handlat fick jag även om fanns en och annan unge jag helst hade sluppit ha med mig då dom var som små djävular i butiken.


Sen när jag kom hem drog jossan till en kompis ja även becka hon stannar till i morgon , mannen for i väg kolla en bil sen hem hämta sina klubbor sen drog han till Höör lämna mig hemma fast vad ska jag där göra veronica inte hemma sitta i huset deras när dom golfa var jag ej sugen på.

Så jag stanna hemma röjde lite trots min huvudvärk sen bara legat på soffan medans dom 2 små satt vi min data spela, stora tösen låg uppe och kolla film.


Men dagen endå varit kanon trots väderguden är i farten.


Ja morgon dagen tar vi i morgon ......


Måste tacka Veronica som flitig läsare i bloggen samt gör lite inlägg allt kul tusen tack .....

Jag vet att flera läser min blogg er tackar jag med till. Jag vet att jag ej skriver i era kommentarer lite är för kan inte till vissa min mamma och syrra kan jag inte vet ej varför .....Dom andra vet jag inte varför jag inte skriver i men jag läser :D


/K





Av Katrine - 29 juli 2011 10:08

Undras om solen tittar fram lite i dag.


Vakna vid 5 tiden hörde hur det regna och det var inte lite var så kändse som stod vid ett vattenfal. Men det bästa med detta regn var att kunde ta täcket om mig somna igen till ljudet av regn, så mysigt.

Ja visst tråkigt att det regnar när man har semester men varför hänga läpp man ju ledig inga tider att passa det är semester solen ju bara en bonus i detta land.


I dag händer inte mycket på schemat mer ska ta mig till hyllinge vid 12 kidsen vill ju se svampbob och Dora sen var det lite olika saker dom kunde göra.

Jag ska posta brev då jag fortsatt sjukskriven så så olika som ska ha papperna från läkaren.


Nä sen får jag väll städa och tvätta lite men tar jag senare i dag skulle solen titta fram ja då går jag ut.


Bilen vet vi inget om detta ger mej ångest orkar ej mera min kännsla är att det kommer kosta mer än det värt så hur gör man då ????

Vi ju stortbehov av två bilar det ganska trist faktiskt men så är det.

Men köp en ny tänker väll ni nja det inte det enklaste vi vet ju inte om vi kan få ett bil lån har ingen som kan ta ett billån till oss i heller ....ingen som kan ge oss en bil heller.

Mannen han ju med kräsen han letar bil vi måste ju testa men jag kännsla av att vi ej får ett billån men min kännsla inte alltid rätt i heller så ja vilket dillemna.


Har en kompis som kan låna ut sin bil till kalle den veckan jag väg så det har löst sig men kan ju inte förlita oss på låna bil när det krockar då det krockar ofta på morgonen nu har man ju 2 ställen lämna på då grabben börjar skolan, kan inte gå varje morgon heller lämna.


Nä inte tid med er ....har ni förslag så hör av er ang bil


/K

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards