kaan74

Alla inlägg den 26 juli 2011

Av Katrine - 26 juli 2011 21:16

Ja måste bara få skryta lite  


I dag hämta jag ut en väska inte vilken väska som helst.

Utan en ryggsäck som jag fynda :D


Den har kostat 599 kr men dom har den för 69 kr så visst är det ett fynd


   

Den heter Slazenger Ryggsäck ....Köpte den på Fyndiq


/K


Av Katrine - 26 juli 2011 18:24

   Haft en bra dag men i går var den lite sådär både vädret och att jag ej mådde bra som gjorde det.


 Men massa mig i går till min svägerska tog kaffe behövde komma ut lite  

  Det var gott med Kaffe ...


Sen hemma ville becka ha sov kompis jag sa Ja men jag var helt slut då dom väckte mej på natten av massa fnitter, ja man blir ju inte glad men jag överlevde.


Vakna av solen lyste in och det var trångt i sängen bara stiga upp mannen behöver ju sova, jobbat hela natten.


Jag fundera länge innan jag hitta något att göra. Bestämde mej för ta barnen till Fredriksdal det var ett bra val känner jag nu i efter hand  

Värsta var hitta parkering då dom tog betalt på parkeringen pga antikmässan men jag valde att betala dom sura pengarna.

Sen gick vi in kostar 80 kr för vuxen barnen kosta det inget för. Vi fick gå en runda där vi hamna ner till 1700 talet det var skoj lägger in bilder i bilddagboken.

Det blev glass och fika ( som jag köpte med mig ) ja inte glassen  

Det blev titta lite i husen och på djuren sen fick dom åka häst och vagn det gilla dom.


Bara Rebecka som inte var med då hon inte sa vart hon hade gått. Då får man stå sitt kast.


Just nu jag mätt och belåten ganska slut i kroppen av detta hur ska det då när jag ska till vimmerby kan man ju undras men det då det tar vi då....


/K  



Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards