kaan74

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Katrine - 15 juli 2011 11:16

I Dag fyller min bror år så blir att gratta honom idag efter so jag jobbar sen hela helgen o kvällar lite trist.Men snart har jag semester jag längtar trött på viss personal ska bli så skönt.I dag kommer mina älskligar hem ska bli så skönt ha dom hemma igen /K

Av Katrine - 15 juli 2011 00:11

Ja det varit en lång dag som har varit blandad kompott


I går fick jag ett brev på posten en kallelse till fysiologiska avdelningen blev lite ställd då jag ej visste vem som skickat en remiss dit.

SÅ i dag tog jag mej mod att ringa till sekreteraren på avdelningen för att få ett svar.

Jag fick ett svar kanske inte det jag vill.

Det var min husläkare som skicka det den 7 juli till dom och oftast är det 2-3 månaders vänte tid sa hon men jag hade redan fått den då stod "akut" remiss ingen man vill höra,

Jag vet att när jag var på min rutin kontroll tog dom EKG på mej 2 st hon var ej riktigt nöjd förra gången hon ville ha det blev det 4 st och jag blev remitterad till sjukhuset som gjorde kontroll sa inget att vara rädd för slår lite oregelbundet menas med det kan slå dubbel slag inget ovanligt.

SÅ nu ska jag in på ett  ARBETS PROV innebär jag ska cykla dom ska kolla mitt hjärta puls och blt och andning under fysisk aktivitet och sen i vila.


Alla säger att det ingen fara kanske det inte är men jag tycker det läskigt men ska snart dit så väntan ju inte så länge ...Det ju bra dom kollar mig men bättre om man visste helt varför


Annars blivet en del städande och tvättande ville ha fint när dom kommer hem o morgon.

Jag saknar dom alla 5 :D så tomt utan dom.


Men jag passa även på se film nu ska vi se här om jag kommer ihåg alla men vill ni veta om dom så hojta till


 Brides masids  typisk tjejfilm lite komedi och romantik

baby on bord bra men kunde varit bättre en tjej film

Irene Huss 7 Den som vakar i mörker Mycket bra gillar hennes filmer

Maria Wern stum sitter i guden mycket bra spännande


Så nu ska jag släcka ner för dagen sova då jag har ont i hela kroppen antingen folk tror mej eller inte .


Ska jobba hoppas det går undan så jag kan komma hem till mina saknade barn och man för i morgon är dom hemma JIPPIII

Just jag min kära bror fyller ju år i morgon med :)


/K

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards