kaan74

Alla inlägg den 19 juli 2011

Av Katrine - 19 juli 2011 22:51


Måste bara berätta att jag har endast 2 arbets dagar kvar sen har jag sem.

Så nu är det att jobba och blit klar med det jag måste sen lämnar jag in handuken enda till 1 september kl 15:00 då jag måste åter gå till arbetet.


Kommer bli en ganska bra semester berättar mer när det närmar sig vi tar en dag i taget.

Men redan upp bokad denna vecka efter jag lämnar jobbet.


Fredag blir det en tur till Danmark med underbara Veronica och James och deras pågar ...även hennes mamma och ena syster ska med ska blir trevligt.


Lördag ska jag inte göra mycket då mannen ska se HIF och Malmö på Olympia det han värde att ta en runda på stan innan och efter.


Sen söndagen då bär det av till underbara Veronica och fira henne hon fyller på måndag men ska åka till S-holm på semester ....


SÅ kan min sem börja bättre nä tror inte det


/K

Av Katrine - 19 juli 2011 22:31

I dag har vi vandrat i helsingborg vilken underbar stad det är ..


Vi har lång väga gäster ända från lidköping, så vi vill visa dom staden efter som dom aldrig varit här innan eller jo det har dom men inte i själva helsingborg.

I går när dom kom blev det en tur på golfbanan sen visa dom strandvägen ( kallis )

   


men det avslutades efter en stund då det öste ner men fick se en del , ja även en kändis Margnus Härenstam  kom gåendes på strandvägen :D


I dag så åkte manen och jonte o jossan med camilla och peter och sakarias ner till råå vallar, men jag fick sådan panik inom mej att jag klara ej följa med då ville flisan vara hemma med mig. Becka skulle leka med en kompis.

Sen blev det en tur ner till staden det var underbart ....Vi åt glass nere vid hamnen och det var mysigt


        Mer av dagen och gårdagens bilder finner ni på bilddagboken vill ni veta hur ni kommer dit så fråga mej :D


Sen åkte vi hem till oss min bror och svägerska med dotter kom ja även våra lång väga gäster kom vi åt pizza snacka bara njöt av det fina vädret.

Barnen bada och lekte


 


Nu ligger alla barnen sover riktigt än gör dom inte men snart nog.


Jag ska snart lägga mej ....


/K

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards