kaan74

Direktlänk till inlägg 29 juli 2011

Regn eller sol vad bilr det för väder ....

Av Katrine - 29 juli 2011 10:08

Undras om solen tittar fram lite i dag.


Vakna vid 5 tiden hörde hur det regna och det var inte lite var så kändse som stod vid ett vattenfal. Men det bästa med detta regn var att kunde ta täcket om mig somna igen till ljudet av regn, så mysigt.

Ja visst tråkigt att det regnar när man har semester men varför hänga läpp man ju ledig inga tider att passa det är semester solen ju bara en bonus i detta land.


I dag händer inte mycket på schemat mer ska ta mig till hyllinge vid 12 kidsen vill ju se svampbob och Dora sen var det lite olika saker dom kunde göra.

Jag ska posta brev då jag fortsatt sjukskriven så så olika som ska ha papperna från läkaren.


Nä sen får jag väll städa och tvätta lite men tar jag senare i dag skulle solen titta fram ja då går jag ut.


Bilen vet vi inget om detta ger mej ångest orkar ej mera min kännsla är att det kommer kosta mer än det värt så hur gör man då ????

Vi ju stortbehov av två bilar det ganska trist faktiskt men så är det.

Men köp en ny tänker väll ni nja det inte det enklaste vi vet ju inte om vi kan få ett bil lån har ingen som kan ta ett billån till oss i heller ....ingen som kan ge oss en bil heller.

Mannen han ju med kräsen han letar bil vi måste ju testa men jag kännsla av att vi ej får ett billån men min kännsla inte alltid rätt i heller så ja vilket dillemna.


Har en kompis som kan låna ut sin bil till kalle den veckan jag väg så det har löst sig men kan ju inte förlita oss på låna bil när det krockar då det krockar ofta på morgonen nu har man ju 2 ställen lämna på då grabben börjar skolan, kan inte gå varje morgon heller lämna.


Nä inte tid med er ....har ni förslag så hör av er ang bil


/K

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katrine - 9 mars 2022 12:52


Sitter man på tåget på väg hem har nyss lämnat Stockholm central på väg till lund där jag behöver byta tåg igen innan jag hemma. Varit hos min dotter sedan torsdag kväll till i morse. Har inte gjort så mycket mer än haft det trevligt. Så skönt man...

Av Katrine - 26 februari 2022 02:02

Hallå alla det var ett tag sedan men jag haft massa i huvudet, det knapp jag får plast med allt      Nu snart mars månad och händer en del jag fyller år så även gubben men inget skriva om. Jag ska åka till min dotter blir en lång tåg resa men s...

Av Katrine - 7 februari 2022 04:11

Vissa saker ska man ha begravda men ibland ploppar dom upp i huvudet, nä jag har inga skellet i garderoben. Men i bland hör man en låt eller kör eller gå förbi ett ställe, då händer det att man funderar. Kör ju ofta förbi mina morföräldrars hem s...

Av Katrine - 4 februari 2022 04:27

Innan i dag ville jag bara sätta mig i bilen och köra till min dotter, när hon ringde var så ledsen. En av hennes bäbisar ( katter)  Hade varit hos veterinären pga hon inte riktigt är frisk, dom gjorde röntgen men dom kunde inte vara helt säkra på ...

Av Katrine - 3 februari 2022 02:50

Ska snart lägga mig försöka sova men tänkte slänger in ett par rader. Har varit ledig sedan söndags morgon ska gå på i dag kl 21, då redan ny dag. Kom på om 1 månad ska jag få åka till min dotter, ska bli skoj hoppas på fint väder så man kan gå u...

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards