kaan74

Alla inlägg den 22 juli 2011

Av Katrine - 22 juli 2011 12:21

att man får ändrade planer :D


Vi skulle ju inte till Danmark det fortfarande så, men efter jag hämta minn mellan tös hos sin kompis och kom hem så såg jag av en slump att någon sms mig :)

Det var underbara Veronica som skrev att dom skulle endå in till helsingborg utföra lite ärende Bla Biltema samt att James blev lite smått besviken han ville ju träffa Kalle.

så hon undra om jag ville hänga på dom så kunde killarna snacka sen ev ut och golfa om vädret inte blev värre än nu.


Ja James och Kalle kan ju Golfa jag själv inte på affärs humör känner att jag inte har lust. SÅ jag erbjöd mig att passa deras 2 busar och grabbarna kunde golfa i lugn och ro och att Veronica hennes syster och mamma kan utföra det dom vill :D

För att sen komma inom ta liten kopp Java innan dom far hem igen.


Det tyckte dom verkar okej men då kom min panik hemmet ser ut som tornado dragit fram :O

SÅ fick ju lite fart tog ca 30 min att fixa till det här hemma då hjälptes vi alla åt :D

Nu kan dom komma när dom vill :D


SÅ i bland händer det saker man inte planerat med sådant gillar jag


/K

Av Katrine - 22 juli 2011 08:54

Ja har 2 goda ting att berätta om.


Det ena är att nu har jag SEMESTER så skönt visst trist väder ute men det kan kvitta då jag har semester det är det viktigaste  


Vad som händer på semestern kommer jag att berätta om lite längre fram men denna vecka händer ej mycket skulle till danmark i dag med vädret inte det bästa inget kul att åka  över om man ska bli helt blöt då går man och fryser i morgon ska ju mannen se HIF så jag kanske tar en tur till min mamma får se planerar inget utan tar det som det kommer i morgon kanske sol då vill barnen bada ju.

På söndag blir det en tur till underbaraste Veronica fira henne lite då hon fyller i veckan.

Sen börjar mannen min att jobba trist att ej ha sem tillsammans men tror inte det har gått någon nöd på honom inte på barnen i heller då dom får längre lov :D


SÅ blir ganska god mjuk start för mig ...


Just ja skrev ju 2 goda saker det andra är att i går kom det papper ner i brevlådan om att jag berättiga pengar från afa försäkring frpn den 1 juni :D

Det får jag då jag varit sjukskriven i 90 dagar så den går in på dag 91 får man det upp till 360 dagen visst inte många kr men man förlorar ganska mycket att gå hemma, då ej hälsan den blir ju bättre men plånboken mindre, men pengar är ju inte allt men kan man få in det lilla så varför inte. Jag skulle få ca 10% av min SGI inkomst alltid något.


Ja kan man få bättre start på semestern nä tror inte det


Nu ska jag sätta på lite JAVA sen bara njuta av tystheten alla sover ännu men vet ej hur länge det varar


/K

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards