kaan74

Alla inlägg den 24 juli 2011

Av Katrine - 24 juli 2011 23:04

Just nu sitter jag här kan inte sova dom kommer alla tankar...


Ja ni undra vilka tankar en del kommer i mitt huvud allt från små bagateller till stora saker ganska jobbigt går ej att skaka av mej hur jag än bär mej åt.


Jag tänker på min hälsa varför ingen förstå vad jag går igenom, det jobbigt må dåligt ha lite spöken och smärta.

Det ofta jag inget säger för jag känner ingen kommer att tro mej alla säger att tänk på annat var ej så negativ mm men jag kämpar i min tysthet, fast jag ej orkar tar jag emot barnens kompisar, lagar mat fast jag ej orkar mm Men jag kämpar för min familj.


Mina tankar är ju så klart pengar räcker det mm men vad kan jag göra nä inget säkert.


Sen jag rädd missta min man och det gör ont inom mej när han från mig, jag sover sämre utan hans närvaro mm men vi behöver ju pengarna så han måste jobba natt eller hitta ett med samma inkomst o jobba dag man kan in inte få allt


/K

Av Katrine - 24 juli 2011 10:16

Trist väder bara regnar men man ska inte klaga kunde vara värre.

Det ju inte så hemskt med tanke på vad som händer i norge det stor sorg men tråkiga är över allt handlar det om just det som hänt i Norge, men samtidigt förstår jag.


Hur kan en person skada så många döda så många det helt offatbart.


Nä över till annat 2 två dagar har jag haft dagis här kändes som det, i fredags kom ju 2 höör hulligander   och gubben och james tog golfklubborna gick ut och spela lite golf kvar blev jag.

Så nu hade jag ju 6 barn pust ...fast dom leker ju ensama behöver ju ej roa dom helt plötsligt ringde bella ville leka med josse oftast josse som ringer så jag kunde ju inte säga NEJ hon kom då var dom helt plötsligt 7 barn....

Efter en stund kom även granflickan nu var dom 8 barn suck ....blev lite tjafs och liv i mellan åt men ack det gick ju bra endå.


Sen mitt i allt det värsta kom ju då Veronica och hennes mamma och syster känndes lite pinsamt jag dela mat och jonte tappa en talrik flisan och vivi bråka och Jossan skrek på dom...

Jag såg hur dom titta på mej känndes pinsamt   det dom ville ha var en vägbeskrivning mitt i all kaos ...Det fick dom jag kände på mej att dom kommer ej att komma in efter Biltema och mycket riktigt så kom dom inte utan körde hem igen känndes lite trist då jag hade önkskat lite vuxen kontakt.


Efter en stund kom killarna pust vad skönt lite vuxen kontakt     

Men han tog sina barn så nu var dom bara 6 st en liten stund sen gick vivvi hem då var dom bara 5 st skönt Bella sov över  


SÅ kom ju lördagen sov lite länge Per kom och jag lämna dom på knutan vid 12 tiden dom skulle ta någon öl sen gå på fotboll HIF-Malöm inget som intresserar mig men kolla endå HD lite måste ju ha lite koll på fajterna i stan.

Ja mitt i allt hade jag ju 6 barn här Daniella kom en sväng men Becka ville ej vara hemma så hon ringde en av sina bästisar Emma så hon stack dit då hade jag bara 5 st men efter en stund var dom 6 st igen då kom vivvi helt plötsligt gick ju Daniella hem så var dom bara 5 st igen.

Ja det var segt och jag var rädd för att det skulle hända min man något när dom var där nere brukar bli massa bråk när det derby match inte för jag fattar varför men killar i ett nötskal :D


Jag laga mat Kyckling i curry sås och ris mycket uppskattat då barnen åt så det spruta ur öronen nja inte Josse och Bella dom hade åkt hem till Bella och där sover Josse över.

Sen gick ju Vivi hem så blev lungt tog Emma o Becka dom små till affären handla lite lördags godis. Hant inte mer en hem så skulle ner hämta mannen och min bror Matchen sluta med 2-2.


Sen blev det film för mig och två små busa lite på ovanvåningen Becka skulle sova hos Emma.


Nu sitter jag väntar på Becka och ska snart fixa mitt hår så vi kan åka hämta josse handla liten sak sen bege oss till Höör för att bli bjudna på lite fika då Veronica snart fyller år men hon ska ej vara hemma utan åka till S-holm.


Nä uppdaterar senare


/K 

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards