kaan74

Alla inlägg den 30 juli 2011

Av Katrine - 30 juli 2011 10:58

Jag har gjort något pinsamt ...

Grattat en person en dag för tidigt snacka om pinsam men bättre en dag för tidigt en försent


Så i morgon får han ett grattis igen ...förlåt vagn för mitt tarvliga misstag


/K

Av Katrine - 30 juli 2011 09:24

Då var det lördag och har lite på schemat  


Men först vill jag säga stort grattis till Jenny som fyller år i dag Även "morfar" Vagn fyller med år i dag Stort grattis även min kusin monica fyller år i dag grattis till dig med ....Önskar er härlig dag


Snart lämna jossan till cirkuskola ja becka ska oxså dit men åker med sin kompis.

Sen hem ta det lungt lite halv seg men vaknar snart till av kaffet som min son fixa.


Jag ska ringa banken i dag se om finns någon möjlighet till ett billån så fall hur mycket så man vet vad man ska leta efter  även om det blir ett lån tror jag att det lösningen på en del problem nja blir en kostnad i månaden så gäller att hålla kolla på pengar så det går runt.

Just nu bil viktigare än massa saker vi har ju så vi klara oss.

Men som sakt det inget som jag vet just nu om vi kan få ett återstår att se ska ringa efter jag lämnat tösen min.....


Sen ville min man jag skulle följa med kolla en bil ja får jag lånet så visst annars känns det tungt kolla den.


När kidsen klara blir det tur ner till festivalen mannen min får köra oss ner så  kan han hämta oss sen, dom vill se sean banan ...


Nä dricka mitt kaffe sen köra ....


/K

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards