kaan74

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Katrine - 23 februari 2011 11:18

Jag haft en liten hemsk natt så jobbigt ha dom nätter då man har ånges och panik.
Det inte lätt att skaka av sig när det väl Paniken och ångesten är på besök ...
Lite av varje som rör sig i mitt huvud hemska tandläkarbesöket, träffen med psykologen ( första gången) sen orolig för vad som felar mej ,...

Ja och  denna ständiga oron innan man kollat utgifter med inkomsterna   

Men det såg lite ljust ut men vara ej så länge när man kommer på allt man måste ha ju   
Kom på att min stora tös inte har mycket sommarkläder inte ens vår kläder så blir att jaga lite sen måste alla 4 ha sommar skor eller vårskor.


Nu måste även mannen min ta tag i tandläkaren själv ska jag gå i morgon ont måste fattar inte att det ska vara så dyrt lika för alla ett besök slukar ju halv lön känns det som ...Men måste man så måste man.


Men lite postivt endå har en ide ang tösernas rum känns skönt nu ska vi bara få saker till det.
Det lite när svärmor blir klar med sina planer   

För hon hade ev 2 bokyller som hade passat till min ide för att kunna få igenom sonens rum.


Vi hade pratat om skrivbord men hittat ett som ser kanon ut, måste bara se det live innan vi beslutar oss.
Är det snyggt och praktiskt så lutar det åt att jag köper till dom andra.


Nä ska se om jag kan bli klar har ju mina änglar som ska hämtas hos farmor ...


Kram

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards