kaan74

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Katrine - 10 februari 2011 23:26

Just nu sitter jag här med räddsla och panik ....

Hela jag skakar i mellan åt ....

Min räddsla bygger på att jag ska sova ensam vill ej ligga själv inte just nu ...

Det så att det finns en fönstertittare och jag tror jag ser honom hela tiden i fönsterna men inte vara det som gör min rädsla.


En del beror på att vi varit hemma kostar ju att gå hemma men vi har ju haft behov av det då kidsen varit sjuka ja även mannen och jag.
Men jag hade ju tur endå som var sjuk på mina lediga dagar någon dag av vab men ingen av dom små orka så mycket så dom vila mest som jag det var ju tur.


Men inget kul när man sjuk alla på samma gång det blir liksom ingen ordentlig ording på hemmet och tider mm.


Men nu vi friska och kan åter gå till det normala. Mannen på jobbet och i morgon åter går jag till jobbet ....dom stora varit i skolan hela veckan.

Dom små kommer vara på dagis på måndag ...
Om 1 vecka är dom lediga igen ;D Sportlov....


Men det skiter min panik i och rädslan ....



Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards