kaan74

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Katrine - 11 februari 2011 07:53

Ja då trodde man att alla sjukdomar var över men ack nej   
Nu stora tösen som känner sig hängig och trött blir att vara hemma hoppas på att hon hon blir frisk och kry snabbt.


Annars är det ju dags att gå på jobbet varit hemma sen tis förra veckan både bli skönt och inte, skönt att vara hemma men ganska lång draget. Och sen kostar det ju att vara hemma   ´


Helgen blir lugn då jag jobbar hela helgen och nu att jossan lite dålig.


Just ja lillan klara dagen fint i går så vi kör på i dag med utan blöja i dag med så nu hoppaa vi att hon ska klara det men det tror jag man får vara lite tjatig mamma och pappa så ska det nog gå kanon ....

Hon känner sig stor ....


nä kaffet kallnar .....ha det


Kram

Av Katrine - 11 februari 2011 00:02

Ja glömnde berätta att allt ju inte dåligt....


Min minsta har ju fortfarande blöja hon inte velat ta av den verkar vara en trygghet för henne.


Men känner att trött på detta nu och bestämde mej att testa ...


Hon gick med på det och blöjan åkte och trosa på nja hon var lite skeptisk men jag lovat henne nya hello kitty trosor om hon nu blir av med blöjan det gilla hon ;D

SÅ hon har gått sen i lunch utan blöja bara haft trosor och hon har gått på toa hon kände sig stolt varje gång och jag berömde henne oavsett om det hände något eller inte.


Inte en enda olycka så stolt över henne men vid 19 tiden kom hon med blöjan sa har kissat snart sova så hon fick ha den på ...
Men hon ville på toa innan hon la sig vid 21 tiden,  blöjan var torr då.


Jag är så stolt över henne bara hoppas det forsätter på denna bána ....


kram

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards