kaan74

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Katrine - 18 februari 2011 21:23

Som sakt mått ganska dålig, och min man sett det på mej så han sa till mej ringer inte du bokar dej till din läkare så gör jag det.
Känns pinsamt om han ska boka mina besök.


Så i dag hade jag tid hos min husläkare kl 13:00 tur att man har vårdcentralen nära jobbet.

Traska ner där träffa min läkare.
Hon sa det kan var mycket som felar så hon ville ta en del prover hon sa kan vara så jag har fått stressmage typ magsår har jag då ett blödande magsår Ja då blir ju följden lågt blodvärde. så det ska hon kolla
Även massa mineraler annat som viktigt för kroppen kunde även ha B12 brist mm

Ja hon kunde ej sätta fingret på det.
Kunde ju vara levern ja vad som helst men hon mena på inte normal må som jag gör.

Men ska endå besöka min psykolog då hon anser jag behöver få prata en massa hitta nya vägar mm.


SÅ jag ska forsätta ta min medicin och hon skrev ut vb medicin jag kunde ta när jag hade extra svårt att komma till ro.


SÅ på måndag ska jag åter till vårdcentralen och ta massa prover.

Sen hör hon av sig i början av mars då ska hon ha svar kanske på en del prover
Är det så att jag inte känner utvilad så sjukskriver hon mej pga utmatthet och deppighet.


Har ju ont i kroppen mår inget vidare så bara hoppas dom kan hitta fel låter kanske konstigt men dom kan dom ju "bota" mej eller ge rätt behandling.

Ev skickar hon mej på ultraljud av mage och lever


Kramis

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards